تکنولوژی

حراجمعه بامیلو، تخفیف‌ها واقعی است؟

حراجمعه نام حراج امروز سایت بامیلوست که تبلیغات وسیعی را هم در سایت‌های اینترنتی و هم در سطح شهر انجام داده و بسیاری از کاربران را تشویق به خرید از این سایت آنلاین کرده است. 

بنا به حافظه تاریخی بامیلو در زمینه حراج در دوره‌های قبل انتقادات بسیاری را برانگیخته و انتظار می‌رفت و می‌رود در این دوره اشتباهات قبلی را تکرار نکند. 

بامیلو اعلام کرده  در این دوره در زمینه موبایل و تبلت تا ۴۴ درصد و در زمینه محصولات صوتی و تصویری تا ۵۵ درصد تخفیف برای محصولاتش در نظر گرفته است. در اینجا قصد داریم تا این ادعا را با برخی از محصولاتی را که از امروز صبح تا کنون عرضه شده‌اند صحت سنجی کنیم. 

مرتبط: انتقاد کاربران از حراج سال گذشته بامیلو

مقایسه‌های آی تی ایران  از تعدادی از محصولات بررسی شده نشان می‌دهد قیمت محصولات عرضه شده در بامیلو بعد از تخفیف تا اندازه‌ای پایین‌تر از قیمت آن‌ها در بازار ( یا فروشگاه‌های اینترنتی) است اما نکته این است که قیمت‌های قبلی محصولات بالاتر از قیمت موجود در بازار در نظر گرفته شده است. چنین موضوعی باعث می‌شود میزان درصد تخفیف ارایه شده بسیار بیشتر نشان داده شود و البته میتوان این موضوع را به حساب تمهیدی برای جلب مشتری دانست اما طبیعتا هر مشتری که دسترسی به اینترنت داشته باشد می‌تواند به راحتی قیمت واقعی محصولات را پیدا کند. 

توصیه ما این است که اگر قصد خرید از این حراج اینترنتی را دارید ابتدا قیمت اصلی آن را در اینترنت جست و جو کنید و تخفیف اعلام شده را مبنا قرار ندهید.اگر شما هم تجربه یا نکته‌آی درباره این حراج بامیلو دارید از همین صفحه آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

در جدول زیر بررسی های ما درمورد چند مورد از این محصولات را می‌بینید: 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. عملکرد امسال بامیلو چیزی درحد افتضاحه.اصلا نمیشه خریدکرد.من چندبار تونستم کالا روبه سبدخریدم اضافه کنم ولی بهیچ وجه امکان ثبت نهاییش فراهم نشد و آخرکار هم سبدخرید من روخالی کردن.اینکار شاید بیست بار که من سعی در خرید کردم عین بیست بار تکرارشد ومن نتونستم چیزی بخرم.جالبه به پشتیبانی بامیلوهم که گفتم گفتن مشکل از اینترنتتونه.و من با اینترنت همراه اول،ایرانسل،ای دی اس ال مخابرات وپیشگامام امتحان کردم وباهیچکدوم نشد که نشد.فقط من موندم کسانی که موفق به خرید شدن چجوری اینکارو کردن که بلافاصله خیلی از اجناس،موجودیش تموم میشد

  2. روز بخیر…
    بله متاسفانه 99 % این کار سیاه بازیه!
    سایت هایی مانند بامیلو- دیجی کالا واقعا خراب کردن.
    جدای تبلیغات الکی، اگر هم قصد خرید دارید حتما با ارور های پی در پی اپلیکیشن ها و خود وب سایت این دو فروشگاه روبرو میشید.
    یکی نیست بگه وقتی کشش ندارید چرا وعده میدید؟

    البته نا گفته نمونه که چندتایی از جنس ها قیمت های مناسب داشتن… البته ما که ندیدیم کی تونست بخره!

  3. من نامي جز سودجو و از آب گل آلود ماهي گيري و كلاه سر مردم گذار نمي توانم براي اين افراد بگذارم. اينها از هجوم و جو رواني ايجاد شده سواستفاده مي كنند. فكر مي كنند بلك فرايدي ايجاد كرده اند. محل دزدي ايجاد شده است

  4. 6 قلم کالا سفارش دادم به طور غیر منتظره ای فقط یک قلم کالا بعد از هشت روز به دستم رسید
    هیچی ندارم واسه گفتن ، تلفن هم اصلا پاسخ نمیدن جالبه ایمیل زدم در جواب فقط پیچوندن میگن یک زمان دیگه تماس بگیرید ؛ خوب قشنگ غیر 24 ساعت روز و شب چه زمان دیگه تماس بگیرم .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا