تکنولوژی

بامیلو : 14 ساعت اختلال داشتیم اما عالی بودیم

 با مشکلاتی که برای جمعه سیاه فروشگاه‌های اینترنتی امسال پیش آمد به نظر می آمد آنها باید با سری افکنده مقابل کاربران قرار بگیرند اما از ظاهر قضیه چنین چیزی بر نمی آید. 

سایت بامیلو با اشاره به وجود اختلالات در 14 ساعت نخست که منجر به عدم موفقیت کاربران در خرید از این سایت شده گفته : حدود 200 هزارنفر یعنی دو برابر ورزشگاه آزادی برای خرید از این حراج اینترنتی از قبل آماده شده بودند و این رویداد علی رغم همه مشکلات پرفروشترین رویداد بامیلو طی سه سال اخیر بوده است. 

مرتبط : مشکلات دیجی‌کالا و بامیلو در جمعه سیاه

به گفته پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو برخی از کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در کمتر از 3 ثانیه و برخی از پوشاک با تخفیف‌های 98درصدی در کمتر از 30 ثانیه خریداری شدند، همچنین عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

بامیلو در این اطلاعیه همچنین نوشته است : رخی از کالاها نیز مثل ریش‌تراش Moser که با قیمت 175هزار تومان به ‌فروش می‌رسد، با قیمت75هزار تومان ارائه شدند، همچنین تلویزیون هایر 50 اینچ، که به قیمت دو میلیون و 350هزار تومان به فروش می‌رسد با تخفیف فوق‌العاده و با قیمت یک میلیون و700هزار تومان به فروش رسید. همچون سال گذشته، پاوربانک َADATA   نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات بامیلو بود که قیمت آن از 79هزار تومان به 49هزار تومان کاهش یافته بود. عطر Burberry که در روزهای عادی با قیمت 225هزار تومان به فروش می‌رسید نیز با قیمت 93هزار تومان در حراجمعه به فروش رسید.

امسال در حراجمعه 64درصد از کاربران از موبایل و تنها 36درصد از دسکتاپ استفاده کرده بودند. میزان استفاده کاربران بامیلو از موبایل در مقایسه با سال گذشته 22درصد افزایش یافته‌است. 

بامیلو در اطلاعیه خود نوشته تاکنون،  بیش از 500هزار کالا توسط کاربران بامیلو خریداری شده و فروش محصولات همچنان ادامه دارد.  بیش از 80 درصد از خریداران بامیلو، برای نخستین بار از این فروشگاه خرید کرده‌اند و این به معنای افزایش سهم بامیلو از بازار و البته افزایش حجم بازار آنلاین ایران است.

بامیلو سال گذشته نیز هنگام بلک فرایدی از کار افتاده بود.

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا