تکنولوژی

حراجمعه بامیلو، تخفیف‌ها واقعی است؟

حراجمعه نام حراج امروز سایت بامیلوست که تبلیغات وسیعی را هم در سایت‌های اینترنتی و هم در سطح شهر انجام داده و بسیاری از کاربران را تشویق به خرید از این سایت آنلاین کرده است. 

بنا به حافظه تاریخی بامیلو در زمینه حراج در دوره‌های قبل انتقادات بسیاری را برانگیخته و انتظار می‌رفت و می‌رود در این دوره اشتباهات قبلی را تکرار نکند. 

بامیلو اعلام کرده  در این دوره در زمینه موبایل و تبلت تا ۴۴ درصد و در زمینه محصولات صوتی و تصویری تا ۵۵ درصد تخفیف برای محصولاتش در نظر گرفته است. در اینجا قصد داریم تا این ادعا را با برخی از محصولاتی را که از امروز صبح تا کنون عرضه شده‌اند صحت سنجی کنیم. 

مرتبط: انتقاد کاربران از حراج سال گذشته بامیلو

مقایسه‌های آی تی ایران  از تعدادی از محصولات بررسی شده نشان می‌دهد قیمت محصولات عرضه شده در بامیلو بعد از تخفیف تا اندازه‌ای پایین‌تر از قیمت آن‌ها در بازار ( یا فروشگاه‌های اینترنتی) است اما نکته این است که قیمت‌های قبلی محصولات بالاتر از قیمت موجود در بازار در نظر گرفته شده است. چنین موضوعی باعث می‌شود میزان درصد تخفیف ارایه شده بسیار بیشتر نشان داده شود و البته میتوان این موضوع را به حساب تمهیدی برای جلب مشتری دانست اما طبیعتا هر مشتری که دسترسی به اینترنت داشته باشد می‌تواند به راحتی قیمت واقعی محصولات را پیدا کند. 

توصیه ما این است که اگر قصد خرید از این حراج اینترنتی را دارید ابتدا قیمت اصلی آن را در اینترنت جست و جو کنید و تخفیف اعلام شده را مبنا قرار ندهید.اگر شما هم تجربه یا نکته‌آی درباره این حراج بامیلو دارید از همین صفحه آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

در جدول زیر بررسی های ما درمورد چند مورد از این محصولات را می‌بینید: 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت دوستان. بنده پارسال نزدیک دو میلیون خرید کردم و بسیار راضی بودم. ضمنا مشتری سه ستاره ی دیجی کالا هم هستم. یعنی خرید بالای سه میلیون داشتم. به جای این همه بذر ناامیدی کاشتن و مقایسه با سایت هایی مثل آمازون و کشورهای اروپایی به همین راضی باشیم. هر دو سایت بامیلو و دیجی کالا خوب هستند ای کاش روزی برسد که ده ها از این سایت ها باشد تا رقابت باعث خدمات بهتر شود. این خود می تواند طلیعه بازار رقابتی در آینده باشد. از زحمات کارکنان هر دو سایت بامیلو و دیجی کالا تشکر می نمایم و به آنان خسته نباشید می گویم. ای کاش به جای دیدن فقط نکات منفی کمی هم مثبت نگاه می کردیم. به امید روزی که ایران نیز امثال آمازون داشته باشد. اگر در این حراجمعه حتی یک نفر از هم وطنانم کالایی را که خواسته خریده و از خریدش راضیست، من خوشحالم چرا که همین ابتدای راه هست. بیایید آنان را دلسرد نکنیم. موفق باشید.

  2. با سلام. در صورتی که کالای خریدی شما بالای 35000 تومان باشد ارسال آن رایگان می باشد و کمتر از این مبلغ 10000 تومان بابت هزینه ارسال اضافه می گردد. شما می باید خرید خود را به 35000 تومان می رساندید تا هزینه ارسال از شما دریافت نگردد. موفق باشید.

  3. من از حراج جمعه خرید کردم مبلغ جنس 29900تومان عنوان شده بود اما پسر از خرید مبلغ،ده هزارتومان اضافه شد بدون اینکه عنوان شود برای چه ؟؟؟در حالی که دوتا خرید دیگر هیچکدام مبلغی اضافه نشده بود …..نمیدونم باید از کجا پیگیری کنم ….ممنون میشم راهنمایی کنین

  4. من چند ایراد رو در این طرح تخفیف بامیلو تجربه کردم.
    من حدود حدود نیم میلیون تومن خرید داشتم اما بسته اولی که برام ارسال کردند فقط چندتا از کالا ها به ارزش 30-40 هزار تومن ارسال شده بود و سه بار هزینه پست یعنی 30 هزار از من گرفتند در حالیکه قرار بود هزینه ارسال رایگان باشه. یعنی برای یک مرسوله، سه بار هزینه ارسال گرفتند.
    توجیهشون این بود که شما سه سفارش متفاوت داشتید و با اینکه یکبار ارسال شده اما سه سفارش با سه ارسال جداگانه محسوب میشه.
    – در موارد زیادی قیمت کالا ها را سرچ کردم. قیمت کالاها با تخفیف درنظر گرفته شده (مثلاً هفتاد درصد) بیشتر از سایتهای دیگه بود. اما در مواردی هم تخفیف هاشون منطقی بود.
    – در چند مورد با پشتیبانی تماس گرفتم. در مواردی حق رو به من میدادند اما فقط معذرتخواهی میکردند و میگفتند سیستم به ما اجازه نمیده این ایراد رو رفع کنیم. در کل ضعیفترین بخششون به نظرم من بخش پشتیبانیه.

  5. 1- نحوه ارسال از دیجی کالا بهتره
    2- اشتباه زیاد داره ، من لباس خریدم سایز و رنگ و اشتباه فرستاده
    3- هدفون خریدم و تمام مراحل سفرش رو درست انجام دادم ولی دیدم خود به خود حذف شد
    4- اجناسش از دیجی کالا ارزونتره
    5- درکل تجربه موفقی نبود، اگه احتمال میدام اینجوری میشه خرید نمیکردم

  6. باميلو هميشه همينطوريه. من دقت كردم قبل از شروع حراج جمعه سياه نه تنها اكثر تخفيفات را برداشت بلكه قيمت نعداد زيادي از موارد را هم بالابرد واين بعني نيرنگ وفريب. در عوض سايتهاي ديگه مثلا مديسه حركت جالبي كرد وبا ارايه كدهاي تخفيف متنوع در سه نوبت درروز جمعه وبدون تغيير در قيمتها حراج خوبي را ارايه نمود وتا دوشنبه هم ادامه ميدهد. هيچ نيرنگي هم نزدند

  7. من یه پاور بانک شیائومی گرفتم ۳۰ درصد تخفیف زده بود با دی جی کالام چک کردم اونم پیشنهاده ویژه گذاشته بود ولی بامیلو ارزون تر بود بعد نوشته بود ۱۱۸ تومن آنلاین که پرداخت کردن دیدم ۱۱۶ تومن از حسابم کم شد که کلی شگفت زده شدم به نظرم تجربه خوبی بود

  8. منم که دیروز سر زدم دقیقا همین به ذهنم رسید که اینا تخفیف دارن اما چرا واقعا ارزون نیستن ؟ :/
    تخفیف های زودفودم جالبه. مثلا میری مسابقه کتابخوانی شرکت میکنی 50 درصد تخفیف تا سقف 20 هزارتومن میگیری. بعد که 50 هزارتومن سفارش میدی و کد تخفیف میزنی مینویسه 10 هزارتومان تخفیف اعمال شد.

  9. اطلاعاتی که جمع آوری کردین جالبه ، ولی‌ به نظر من ۲تا فاکتور اصلی‌ در این مطلب جا افتاده:

    اول این که این قیمت‌ها از کدام مرجع و در چه زمانی‌ تهیه شده، چون همانطور که میدانید کالاهای الکترونیک بلاخص موبایل خیلی‌ به قیمت دلار وابسته است.

    دوم این که قیمت‌های ذکر شد با کدام گارانتی هستند؟ آیا کالاهای فوق ذکر از مراجع قانونی‌ وارد شده اند یا خیر. چون این مورد هم روی قیمت تاثیر داره بالاخره.

  10. من رفیقم طرفدار بامیلو و خیلی داشت پز میداد. اینو که دیدم خوشحال شدم رفتم بهش بگم …که دیدم اولین مورد جدول تون غلطه! الان تو آیتم اول اس 7 نوشتی 2355000 . سایت بامیلو رو چک کردم جلوم بازه. اس 7 مشکی و نقره ایش همین الان قیمتش 20550000. ولی شما میگی 2322000. باقی آیتم های جدول رو چک نکردم، سر همین اولی. تازه اون رفیقم گفت تو اینستاشون گفتن وقتی تخفیف ویژه بخوره سر این قضیه بلک فرایدی قیمتش 1999000میشه!

  11. به نظر من که با توجه به اینکه پارسال هم این بلک فرایدی رو اجزا کردن امسال خیلی بهتر از قبل میتونن پشتیبانی انجام بدن
    منم بعضی محصولاتشو به صورت کلی دنبال میکردم تو بازه زمانی قیمتاشون عوض میشد اما خوب با توجه به چیزی که الان وجود داره فکر میکنم رو خیلی از کالاهاشون تخفیف های خوبی خورده
    و اینکه در رابطه با کالاهای الکترونیک تو بازه های زمانی مختلف هم تفاوت قیمت یه موضوع طبیعیه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا