تکنولوژی

بازگشت نوکیا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷

طرفدار نوکیا هستید؟ موبایل‌ها جدیدی که انتظارشان را می‌کشید احتمالا در کنگره جهانی موبایل 2017 حضور دارند

مدارک و شواهد نشان می‌دهد کنگره جهانی 2017 موبایل، گزینه نوکیا برای رونمایی از اسمارت‌فون‌های جدید با نام این شرکت است. اگرچه محصولات توسط نوکیا طراحی شده و بر روی بدنه آن برند نوکیا حک می‌شود اما فراموش نکنید که نوکیا توسط شرکت “HMD Global” شرکتی فنلاندی که امسال نوکیا را به همراه شرکت “Foxconn”خریداری کردند، طراحی شده.

کنگره جهانی موبایل 27 فوریه سال آینده در بارسلونا برگزار می‌شود و شرکت‌های نوکیا و “HMD” در این نمایشگاه غرفه‌ اجاره کرده‌اند. نوکیا غرفه خود را در سالن اصلی با اسم “Nokia Solutions and Networks” رزرو کرده ، این شرکت در چند سال گذشته فقط تکنولوژی‌های ساختاری خود را در این نمایشگاه عرضه کرده. با این حال این شرکت در سال 2015 از تبلت “N1” رونمایی کرد که نشان داد تمایل زیادی به تلفیق محصولات پرطرفدار با تکنولوژی‌های شبکه‌ای دارد. شرکت “HMD” نیز غرفه خود را در سالنی اجاره کرده که مختص اتاق‌های ملاقات است و از مکان‌های سرباز نمایشگاه کاملا جدا است.

مدیر عامل شرکت نوکیا “Rajeev Suri” نیز یکی از سخنرانان مراسم “MWC 2017” را با خود به نمایشگاه خواهد آورد،  البته کاری که قبلا هم آن را انجام داده اما اینبار برای معرفی محصولات جدید سخنرانی نخواهند کرد و به جای معرفی، به تشریح صنعت موبایل، نوآوری و آینده آن خواهند پرداخت. با توجه به سابقه نوکیا در صنعت موبایل و هجم بالای طرفداران این شرکت که در انتظار بازگشت نکیا هستند، احتمالا این شرکت کنفرانس خبری یا مراسم جداگانه‌ای را برای زمان دقیق ورود این گوشی به بازار اعلام خواهد کرد.

در حالی که شواهد حاکی از رونمایی احتمالی از گوشی‌های شرکت “HMD” در سال 2016 بود، بیانه‌ای از طرف شرکت “Nokia”، خبر از بازگشت این برند به عرصه اسمارت‌فون‌ها در سال 2017، می‌داد. کنگره جهانی موبایل، بزرگترین روبداد سالانه صنعت موبایل به حساب می‌آید و نوکیا چه مایکروسافت باشد چه نباشد، همواره از محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی کرده است. تا کنون شواهد نشان دهنده حضور قدرتمند نوکیا و “HMD” در مراسم سال آینده است که به دنبال آن از اسمارت‌فون‌های جدیدشان نیز رونمایی خواهند کرد.

منبع : آي تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا