تکنولوژی

ساعت هوشمند نوکیا را ببینید

از آنجایی که مایکروسافت بند تقریبا تنها دستگاه پوشیدنی است که سیستم‌عامل ویندوزی دارد به همین دلیل کاربران مایکروسافت کمبود ساعت دیجیتالی را حس می‌کنند. حالا نوکیا قصد دارد این خلا را پر کند و یک ساعت با سیستم‌عامل ویندوز وارد بازار کند. ساعت جدید که Moonraker نام دارد، قرار بود چند سال پیش وارد بازار شود که پس از فروخته شدن نوکیا پروژه آن نیمه کاره رها شد و حالا دوباره درحال زنده شدن است.

این ساعت پلاستیکی یک دکمه در پایین دارد که می‌توان با آن صفحه ساعت را خاموش و روشن کرد، همچنین با نگه داشتن آن یک منو ظاهر می‌شود که می‌توانید از آنجا دستگاه را خاموش/روشن کنید و یا به تنظیمات کارخانه برگردانید و غیره. این ساعت با چندین تصویر پس‌زمینه و قالب‌های مختلف ساعت‌ عرضه می‌شود.

Moonraker از تماس، اس‌ام‌اس، ایمیل پشتیبانی می کند و حتی می‌تواند ریموت دوربین موبایل شما باشد. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن فیسبوک و میکس‌رادیو آن هم استفاده کنید. این ساعت می‌تواند قدم‌های شما را بشمارد و دویدن و راه رفتن شما را تشخیص دهد اما با این حال به نظر نمی‌رسد سنسورهای خاصی داشته باشد و یا ویژگی مهمی در زمینه ورزش ارائه دهد. شاید این ساعت یک ساعت ایده‌آل نباشد اما از آنجایی که احتمالا مایکروسافت بند 3 در کار نیست فعلا این تنها گزینه ساعت با سیستم‌عامل ویندوز خواهد بود تا در آینده ببینیم آیا مایکروسافت خودش ساعتی را تولید می‌کند یا خیر. در ادامه می‌توانید ویدئوی این ساعت را ببینید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا