تکنولوژی

Project Fi میزان مصرف اینترنت گوشی را اطلاع می‌دهد

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از سرویس وایرلس Project Fi استفاده می‌کنید و گوشی هوشمندتان نیز نسخه Android 7.0 Nougat را نصب دارد، از این به بعد می‌توانید اطلاعات دقیقی از میزان داده‌هایی که گوشی‌تان از آن استفاده می‌کند آگاه شوید. گوگل امروز اعلام کرد که با یک آپدیت جدید، کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند از میزان اطلاعات و داده هایی که گوشی هوشمندشان در همان لحظه استفاده می‌کند باخبر شوند.

بر اساس گزارش منتشر شده در Reddit، کاربران برای اطلاع از میزان مصرف دادههای لحظه‌ایی دستگاه اندروید خود، باید نسخه K.2.7.20 برنامه Project Fi را نصب داشته باشند. این قابلیت در صفحه‌اصلی برنامه و یا از طریق قسمتData Usage  دستگاه قابل دسترسی است.

علاوه بر این آپدیت جدید برنامه‌هایی که بیشترین میزان داده را مصرف می‌کنند نیز مشخص می‌کند و کاربر زمانی که می‌خواهد حجم تبادل اطلاعاتی گوشی خود را محدود کند می‌تواند از این طریق برنامه‌های پر مصرفی که به آن ها نیاز ندارد را شناسایی و آنها را ببندد.

این قابلیت همچنین زمانی که میزان استفاده Data Usage به مرز مشخصی برسد، به کاربر هشدار می‌دهد. کاربرهمچنین می ‌تواند به صورت دستی تنظیمات این بخش را تغییر دهد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا