تکنولوژی

شیائومی Mi MIX را معرفی کرد

شیائومی همراه با Mi Note 2  ، گوشی Mi MiX با صفحه نمایش بدون حاشیه خود را نیز معرفی کرد.

این دستگاه با صفحه نمایش اختصاصی 6.4 اینچی و 2040*1080 پیکسلی و ضریب Ratio  97.1% عرضه می‌شود. حاشیه‌های کناری و بالا و پایین گوشی بسیار باریک است تا حدی که عملا دستگاه بدون حاشیه دیده می‌شود.تنها حاشیه‌ایی که بیشتر از بقیه دیده می شود، حاشیه پایینی دستگاه است که دوربین و اسپیکر نیز همانجا قرار دارد.Mi MIX  دگمه قابل لمسی زیر صفحه ندارد و اولین گوشی برند شیائومی است که دگمه کنترل آن روی صفحه قرار دارد.

خروجی صدا و سنسور گوشی به طور کامل پنهان هستند. Mi MIX  از درایور piezoelectric ceramic برای خروجی صدا و سنسور لمسی ultrasonic که از روی صفحه کار می کند، بهره برده است.

تمام بدنه Mi MIX از قاب دور صفحه گرفته تا قاب پشت دستگاه از سرامیک ساخته شده است، حتی دگمه ها نیز از همین جنس است. برای اتصال صفحه به دستگاه از تکنیک mortise and tenon به جای چسب یا دیگر مواد مشابه استفاده شده است. Philippe Starck طراح معروف، طراحی صنعتی این گوشی را به عهده گرفته است.

داخل دستگاه، Mi MIX از تراشه  Snapdragon 821 برند گوالکوم بهره برده است. مدل 128 گیگابایتی گوشی، با 4 گیگابایت رم و مدل 256 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و باتری 4.400 میلی آمپری دستگاه با تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3.0 عرضه شده است.

مدل 128 گیگابایتی دستگاه با قیمت 515 دلار و مدل 6 گیگابایتی آن با قیمت 590 دلار و تمام مدل‌های گوشی با قاب چرمی به فروش می‌رسد.

مرتبط : شیائومی Note 2 معرفی شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا