تکنولوژی

استخدام 120 هزارکارمند موقت در آمازون

آمازون قصد دارد 120 هزار کارمند موقتی برای پرسفارش ترین زمان سال استخدام کند. 

این شرکت در حقیقت بر خلاف روند دیگر شرکت های تجارت الکترونیک عمل می کند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند Target  و Toys R U  برای دوران تعطیلات، در مقایسه با سال قبل استخدام چندانی ندارند. همین اقدام آمازون را از دیگر رقبا جلوتر خواهد انداخت و به طور بالقوه روشی برای جذب بیشتر مشتری در دوران تعطیلات است.

کارمندان استخدام شده ، برای شلوغ ترین زمان سال از لحاظ حجم سفارشات، کمک حیاتی هستند. از آنجاییکه هرساله طی تعطیلات سال نو بیشتر فروشگاه ها برای دریافت اشانتیون های خرید، برای مشتریان ضرب العجل تعیین می کنند، با حجم بالای سفارشات روبرو می شوند و همین مساله احتمال بروز خطا و مشکل را بالا برده و به همین نسبت احتمال میزان نارضایتی مشتریان نیز بالا می رود. علاوه بر این شرکت پست هم با حجم بالای مرسولات ارسالی روبرو می شود. 

طبق آمار ShipMatrix ، برای تعطیلات سال 2015 ، شرکت UPS توانست 91 درصد مرسولات پست شده را تا قبل از شب سال نو به دست مشتریان برساند، همین رقم برای شرکت FedEx 95 درصد بوده است.

استخدام شرکت Amazon کمک می کند تا با بهره گیری از نیروی جدید، حجم بیشتری از سفارشات در زمان کم تر رسیدگی شود و علاوه بر کمک می کند تا آمازون از دیگر شرکت هایی که برای تعطیلات استخدامی نداشتند، جلو بیفتد.

طبق گزارش RBC Capital Markets ، وجود امتیاز پست رایگان دو روزه بسیاری از خریداران را ترغیب کرده است که پروفایل های خودرا به پروفایل های ویژه ارتقا دهند تا بتوانند از این امکانات ویژه بهره ببرند، و این در حالیست که ریسک 

خطا و اشتباه نیز به همین میزان بالا رفته و امکان از دست دادن مشتری وجود دارد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا