تکنولوژی

مشکلات هدفون آی‌فون 7

اپل اعلام کرد که مشکل فنی گزارش شده از هدفون های خود(LightningEarpods) را با آپدیت بعدی سیستم عامل IOS برطرف خواهد کرد. با گذشت دو هفته از معرفی آخرین آی‌فون به بازار، اپل گزارش هایی از ایراد فنی ایرپادهای همراه با دستگاه دریافت کرده است.

مطلب مرتبط: تبدیل لایتنینگ اپل کیفیت صدا را کم‌ می‌کند

طبق گزارش BUSINESS INSIDERS، هدفون سیمی جدید که به همراه آی‌فون 7 و 7 پلاس ارائه می شود، تنها بعد از چند دقیقه اتصال به پورت لایتنینگ دستگاه، از کار می‌افتد و ظاهرا موسیقی هم چنان پخش می‌شود و دکمه تنظیم صدا هم کار می‌کند اما سیری و برقراری تماس از طریق هدفون دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

طبق گزارش ها این مشکل در تمام محصولات عرضه شده، مشاهده نشده است و یک مقام مسئول اپل طی بیانیه ای اعلام کرد که به زودی با عرضه به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل‌ها، این ایراد نیز برطرف خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا افرادی که از دیگر هدفون ها برای اتصال به پورت لایتنینگ آی‌فون 7 استفاده می‌کنند نیز به این مشکل بر خورده اند یا نه؟

این مشکل تنها مشکل محصول تازه وارد اپل نیست. چندین گزارش دیگر از کاربران مشاهده شده که هنگام صحبت طولانی با دستگاه، صداهای مزاحم مانند صدای نویز یا هوا می‌شنوند که البته این ایراد به روی عملکرد دستگاه تاثیری نداشته است. همچنین برخی از کاربران ادعا کردند که بعد از آپدیت گوشی به ورژن 10 سیستم عامل iOS، دستگاهشان به حالت ریکاوری رفته و مجبور شدند کل حافظه گوشی را پاک کنند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. باسلام. گوشي ٧پلاس من به خوبي شاژ ميكنه ولي. فنزفري را قبول نميكنه. با اينكه به خوبي جاي ميگيره و تكون نميخوره باز هم صداها از اسپيكرها پخش ميشود. ميتونيد منو راه نمايي كنيد
    با سپاس فراوان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا