تکنولوژی

این آیفون 2 روز زیر دریا سالم ماند

طبق گزارش‌ها شخصی که برای غواصی به اعماق دریا رفته بود، با یک نور عجیب در بستر اقیانوس مواجه شد. شاید باور آن سخت باشد اما آنطور که مشخص شده این نور مربوط به یک آیفون 7 بوده که پس از دریافت پیامک صفحه نمایش آن روشن شده است. سوال اصلی اینجاست که سازنده کیس محافظ این آیفون چه شرکتی بوده و اینکه کدام سرویس‌دهنده مخابراتی حتی قادر است در کف اقیانوس هم سرویس‌دهی کند؟

نکته تکان دهنده دیگر اینکه زمانی که این آیفون پیدا شد هنوز 80 درصد از باتری آن باقی مانده بود. این آیفون نه تنها توانسته بود زیر آب دوام بیاورد، بلکه موفق شده بود بخش زیادی از باتری خودش را هم طی 2 روز اقامت در زیر دریا حفظ کند! چیزی شبیه یک افسانه!

این غواص پس از اینکه این آیفون را در عمق 10 متری دریا پیدا کرده متوجه شده هنوز 84 درصد از باتری آن باقی مانده است. او سپس تلاش برای یافتن صاحب آیفون را شروع کرده است. آنطور که مشخص شده، صاحب آیفون زمانی که برای گشت و گذار به دریا آمده، آیفون خود را ناخواسته از داخل قایق به داخل آب انداخته و اینطور تصور کرده که باید قید این آیفون را بزند. ظاهرا او  بی‌خبر بوده که چه معجزه‌ای قرار است رخ دهد.

این آیفون جان سخت پس از گذراندن سفر 2 روزه زیردریایی بالاخره به دست صاحبش رسید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا