تکنولوژی

به‌روزرسانی رابط کاربری Google fiber

شرکت گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای رابط کاربری ستاپ‌باکس خود یعنی فایبر تی‌وی درنظر گرفته که جستجوی هوشمندانه، تغییرات ظاهری و دسترسی به سیستم امتیازدهی محتویات را فراهم می‌کند.

به گزارش وب‌سایت دیجیتال ترندز، Fiber TV یا تلویزیون هوشمند گوگل به عنوان گزینه‌ای کارآمد به کاربرانی پیشنهاد می‌شود که از سرویس فیبر نوری این شرکت برای سرویس اینترنت استفاده می‌کنند. با به‌روزرسانی رابط کاربری این ستاپ‌باکس، حالا فایبر تی‌وی پیشنهاداتش برای نمایش محتویات مختلف را بر اساس سلیقه و نظر کاربر ارائه می‌دهد. به این ترتیب، با دیدن یک انیمیشن، پیشنهادهایی برای مشاهده انیمیشن‌های محبوب دیگر هم به کاربر ارائه می‌شود. گوگل سیستم امتیازدهی وب‌سایت Rotten Tomatoes را هم به رابط کاربری اضافه کرده تا جستجوی محتویات بر اساس امتیازهای دریافتی آنها امکان‌پذیر شود.

قابلیت اسمارت سرچ هم جستجوی محتویات بر اساس عنوان و کلمات کلیدی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، امکان جستجوی نام بازیگر دلخواه برای مشاهده لیستی از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی‌اش وجود دارد. تیم‌های ورزشی هم در لیست پشتیبانی قرار گرفته‌اند تا امکان ضبط رقابت‌های ورزشی تیم محبوب کاربر فراهم شود.

این به‌روزرسانی ظرف یکی دو هفته آینده پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت و کاربرانی که پس از این زمان، ستاپ‌باکس جدید گوگل را خریداری کنند از همان ابتدا از مزایای این رابط کاربری جدید بهره‌مند خواهند شد. گوگل قبل از این هم امکان استفاده از گوگل‌کست را برای ارسال محتویات از دستگاه‌های الکترونیکی همراه به فایبر تی‌وی‌ فراهم کرده بود. سازگاری با برنامه‌هایی مثل نت‌فلیکس و HBO GO باعث شده کاربران برای استریم محتویات صوتی و تصویری نیازی به استفاده از کروم‌کست و یا حتی به‌کارگیری درگاه HDMI نداشته باشند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا