تکنولوژی

هزار روز از عرضه آخرین Mac Pro گذشت!

شب گذشته یعنی 13 سپتامبر 2016 هزارمین روزی بود که جدیدترین مک‌پرو وارد بازار شد و از آن پس تا امروز اپل این محصول پرطرفدار را بروز نکرده است.

جدیدترین مک‌پرویی که امروز در بازار پیدا می‌شود 19 دسامبر 2013 روانه بازار شده است. همین موضوع باعث ناراحتی برنامه‌نویسان و طراحان بزرگ دنیا شده است که نیاز به یک سخت‌افزار قدرتمند دارند. موضوع عجیب‌تر اینکه اپل هنوز نسل قبلی این محصول را کنار نگذاشته است. شما هم‌اکنون می‌توانید مدل قدیمی  مک‌پرو را نیز بخرید. از زمانه عرضه این نسخه 1555 روز می‌گذرد. زمانی که اپل این مک‌پرو را در ماه جون سال 2012 عرضه کرد هیچکس گمان نمی‌کرد این محصول سال 2016 هم به فروش برسد.

شایعات حکایت از این دارد که اپل قبل از پایان امسال نسخه جدید از این دستگاه را معرفی کند. طرفداران مک‌پرو امیدوار هستند اپل کمی بیشتر به کامپیوترهای سری مک‌پرو توجه کند.

پیش بینی می‌شود در سیستم‌های جدید مک‌پرو اپل از پردازنده پرقدرت KabyLake اینتل استفاده کند و این پردازنده با 16 گیگابایت رم همراه شود تا طرفداران دوباره احساس آرامش داشته باشند. البته هنوز هیچ خبر رسمی یا حتی شایعه جدی درباره این محصول مطرح نشده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا