تکنولوژی

همکاری مایکروسافت با کمپانی بنز

پروژه جدیدی به نام “In Car Office” که با همکاری شرکت آلمانی مرسدس بنز و مایکروسافت در مرحله توسعه و بررسی قرار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا دفتر کارشان را به خودروی خود انتقال دهند.

به گزارش وب‌سایت دیجیتال ترندز، این راهکار جدید با پشتیبانی از Microsoft Exchange و ادغام اطلاعات موجود در نرم‌افزار تقویم با سیستم‌عامل خودروهای مرسدس بنز، امکان رسیدگی به فعالیت‌های کاری را از داخل خودرو فراهم می‌کند. این راهکار، امکان آن را فراهم می‌کند تا حتی در ترافیک خیابان، بهره‌وری بالایی داشته باشید و به کارهای خود رسیدگی کنید. به عنوان مثال، In Car Office با استفاده از اطلاعات موجود در لیست وظایف، پیشنهاد می‌کند که چه زمانی باید تماس‌ کاری داشته باشید و یا به مکان‌های مشخص‌شده برای قرار ملاقات بروید. مرسدس شما حتی می‌تواند با بررسی اطلاعات تقویم، داده‌های مربوط به مسیریابی را هم به‌طور خودکار پیش روی شما قرار دهد.

مایکروسافت پیش از این هم برخی از قابلیت‌های آفیس 365 را به سیستم‌ درون خودرویی ولوو اضافه کرده بود. در حالی که شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی سخت در حال کار روی تکنولوژی‌های هدایت خودران هستند، مایکروسافت هم در این راه به بازوی کمکی آن‌ها تبدیل شده است. Peggy Johnson از شرکت مایکروسافت در سخنرانی ماه جولای، سیاست این شرکت در این بخش را اینچنین عنوان کرده بود: “ما برنامه‌ای برای تولید خودروهای بدون راننده نداریم اما در تلاشیم تا به توسعه این تکنولوژی‌ کمک کنیم. ما این امکان را داریم تا مدیریت سیستم‌عامل این خودروها را برعهده بگیریم. خودروی شما می‌تواند بخشی از دفتر کار شما و یا حتی میزکار جدید شما باشد. هریک از شرکت‌های خودروساز، در این زمینه به قابلیت‌های متفاوتی نیاز داشته‌اند و ما در این پروژه‌ها به آن‌ها کمک کرده‌ایم”.

مایکروسافت در تلاش است تا با همکاری مرسدس بنز، قابلیت In Car Office را از نیمه اول سال 2017 میلادی پیش روی کاربران قراردهد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا