تکنولوژی

رونمایی شیائومی از سیستم پرداخت Mi Pay

شرکت شیائومی با همکاری China UnionPay سیستم جدید Mi Pay را به عنوان راهکار جدیدی برای پرداخت وجه با استفاده از گوشی‌های هوشمند شیائومی در کشور چین راه‌اندازی کرده است.

Mi Pay این امکان را به کاربران می‌دهد تا هزینه خریدهای خود را با استفاده از گوشی هوشمند و در قالب پشتیبانی از کارت‌های دبیت و اعتباری از 20 بانک مطرح چینی انجام دهند. بانک مرکزی، بانک تجارت و بازرگانی و بانک مسکن در حال حاضر در فهرست بانک‌های پشتیبانی شده قرار دارند.

علاوه بر این، Mi Pay از کارت‌های مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی هم پشتیبانی می‌کند. کاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی می‌توانند با اجرای نرم‌افزار Mi Wallet روی گوشی خود، شماره کارت و دیگر مشخصات حساب بانکی را وارد آن کنند. امکان ثبت 8 کارت در این نرم‌افزار وجود دارد و فرایند تایید کارت‌ها هم با ارسال پیامک برای کاربر انجام خواهد شد. در حال حاضر Mi 5 تنها دستگاهی است که از این سیستم پرداختی پشتیبانی می‌کند اما به‌زودی شاهد افزایش دامنه پشتیبانی این سرویس از دیگر دستگاه‌های هوشمند شیائومی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که پیش از این شرکت‌هایی مانند هواوی، اپل و سامسونگ هم سیستم‌های پرداختی اینچنینی با پشتیبانی از کارت‌های پرداخت هزینه استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را در کشور چین راه‌اندازی کرده بودند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا