تکنولوژی

رونمایی شیائومی از روبات جاروبرقی

شیائومی با رونمایی از یک روبات جاروبرقی جدید نشان داده به دنبال افزایش بیش از پیش تنوع محصولات عرضه شده در اکوسیستم Mi است. به گزارش وب‌سایت دیجیتال ترندز، این شرکت روز گذشته از Mi Robot Vacuum با قیمت 250 دلار رونمایی کرد.

این در حالی است که جاروبرقی هوشمند شیائومی حدود 650 دلار از محصول سرشناس بازار یعنی Roomba 980 ارزان‌تر است. در طراحی این محصول از دو چرخ لاستیکی و سه برس که دوتای آن در اطراف و یکی در مرکز قرار گرفته، استفاده شده است. علاوه بر این، چند سنسور راداری هم از افتادن و یا برخورد این جاروبرقی با موانع جلوگیری خواهند کرد.

محصول جدید شیائومی از مسیری که طی می‌کند نقشه برداری کرده و اطلاعات مربوط به فضای تحت پوشش را از طریق نرم‌افزار ویژه گوشی‌های هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد تا متوجه شوید چه قسمت‌هایی جارو شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه قدرت مکش Mi Robot با 1800 پاسکال، از قدرت 1670 پاسکالی Roomba 980 برند iRobot و قدرت 1000 پاسکالی Botvac شرکت Neato هم بیشتر است.

این روبات از باتری 5200 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که روبات جاروبرقی را برای مدت 2.5 ساعت روشن نگه خواهد داشت. با این وجود، از آنجایی که روبات پس از هربار جارو کردن، به‌طور خودکار به ایستگاه شارژ باز‌می‌گردد نگرانی از بابت اتمام شارژ آن نخواهید داشت.

این روبات جاروبرقی، جدیدترین محصول از زیر برند Mi Ecosystem شیائومی است که به‌طور ویژه محصولات هوشمندی نظیر پلوپز، دستگاه تصفیه آب، تصفیه هوا و لامپ‌های مخصوص را پیش روی کاربران قرار داده است. آن‌طور که اعلام شده، این روبات از 6 سپتامبر در چین عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه آن در بازارهای دیگر منتشر نشده است. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا