تکنولوژی

ابهام در رونمایی از سرفیس‌بوک 2 مایکروسافت

انتشار تصویری به‌ظاهر جدید از سرفیس‌بوک سیاه‌رنگ مایکروسافت، به احتمال رونمایی از نسل جدید لپ‌تاپ مایکروسافت قوت بخشیده است.

به‌گزارش وب‌سایت دیجیتال ترندز، حساب کاربری رسمی سرفیس مایکروسافت در اینستاگرام، تصویر جدیدی که به‌نظر می‌رسد نسخه جدید سرفیس‌بوک 2 با طراحی متفاوت در قسمت لولا و البته رنگ سیاه باشد را به نمایش گذاشته است. با این وجود، Rudy Huyan وبلاگ‌نویس فعال در حوزه تکنولوژی، در حساب کاربری توییتری خود اعلام کرده این تصویر، نسخه برش داده‌شده از تصویری است که مایکروسافت پیش از این در کمپین تبلیغاتی برای رونمایی از اولین نسل سرفیس‌بوک استفاده کرده بود. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، برش و چرخش تصویر قبلی، ذهنیت رونمایی از محصولی جدید را ایجاد کرده است. 

با این وجود، وب‌سایت Windows Central به عنوان منبع اصلی انتشار خبر اولیه در خصوص احتمال رونمایی از سرفیس‌بوک جدید، مدعی است مدیران حساب اینستاگرامی سرفیس دلیل خاصی برای انتشار این تصویر داشته‌اند و احتمالا این تصویر سرنخی جدید از طراحی سرفیس‌بوک 2 مایکروسافت به‌دست می‌دهد. از تمام این اخبار و حواشی می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که طرفداران دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند، انتظاری وصف‌نشدنی برای رونمایی از سرفیس‌بوک 2 سیاه رنگ مایکروسافت دارند.

نسل اول سرفیس‌بوک مایکروسافت سال گذشته رونمایی شد و تجربه‌ای کاملا مثبت را از اولین لپ‌تاپ رسمی مایکروسافت با طراحی دو در یک ارائه کرد. باید منتظر اخبار رسمی بود تا ببینیم آیا مایکروسافت واقعا به این زودی سرفیس‌بوک 2 را عرضه می‌کند و اگر این طور است، آیا رنگ سرفیس بوک بعدی مشکی است؟

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا