تکنولوژی

مایکروسافت برای Office ۳۶۵ هوش مصنوعی خرید

مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد استارت‌آپ Genee که در حوزه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند و بر سیستم‌های برنامه‌ریزی تاکید دارد را خریداری کرده است.

به گزارش همکاران‌سیستم، هنوز جزییات مالی مربوط به این واگذاری اعلام نشده است. با این وجود مایکروسافت قصد دارد فعالیت‌های شرکت Genee را از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۶ به طور کامل تعطیل کند و گروه توسعه دهنده آن را به مجموعه Office ۳۶۵ خود اضافه کند.

شرکت Genee که در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط «بن چئونگ» و «چارلز لی» راه‌اندازی شد، خدمات تقویم‌های الکترونیکی مبتنی بر فضای پردازش ابری را توسعه می‌دهد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا فرآیند برنامه‌ریزی برای قرارهای ملاقات را خودکارسازی کنند و از ابزار مربوطه را به عنوان یک دستیار شخصی برای برنامه‌ریزی و انتخاب بهترین زمان استفاده کنند.

لی درا ین خصوص توضیح داد: «ما بر این باوریم که مایکروسافت در حوزه نرم‌افزارهای هوش مصنوعی، و فناوری‌های دستیار دیجیتالی شخصی و سازمانی حرف اول را می‌زند. بر این اساس ما به جلو نگاه می‌کنیم تا انگیزه و تخصص خود را به گروهی ارایه دهیم که خدمات هوش مصنوعی منحصر به‌فرد ارایه می‌دهد». 

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده است چئونگ و لی به شرکت مایکروسافت بپیوندند.

«راجش جها» مدیر مرکز Outlook و Office ۳۶۵ مایکروسافت نیز در این خصوص گفت: «با انتشار این خبر بسیار خوشحالم که به گروه Genee برای پیوستن به مایکروسافت خوشامد می‌گویم. از آنجایی که ما در تلاشیم قابلیت‌ها و خدمات جدید را به مجموعه Office ۳۶۵ اضافه کنیم، اطمینان دارم گروه Genee به ما کمک می‌کند تا هوش مصنوعی را با تمام تجارب دیجیتالی خود ادغام کنیم».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا