تکنولوژی

دسته جدید سونی برای PS4 Slim +ویدئو

ویدئوی جدیدی که در یوتیوب قرار گرفته دسته بازی جدیدی را نشان می‌دهد که ظاهری تقریبا مثل کنترلر DualShock 4 پلی‌استیشن دارد. به گزارش وب‌سایت Theverge، جدیدا عکس‌هایی از کنسولی که به‌نظر می‌رسد نسخه باریک‌تر پلی‌استیشن 4 باشد در وب‌سایت‌های مختلف قرار گرفته است. این در حالی است که حالا و در جدیدترین خبر مربوط به این کنسول بازی، ویدئویی هم توسط وبلاگ‌ فعال در بخش تکنولوژی، ZRZ در یوتیوب قرار گرفته که کنترلری شبیه به کنترلر فعلی پلی‌استیشن 4 را با یک تغییر جزئی نشان می‌دهد. در کنترلر جدید نوار نوری که در جلوی دسته بازی قرار داشت از بالا هم قابل مشاهده است.

 هنوز مشخص نیست که این نور آیا از منبعی جدا ایجاد شده یا وجود یک شکاف جدید باعث تابش نور اصلی به بالای دسته می‌شود. با این وجود، کاربری که با حساب توییتری @shortmaneighty2 قبلا گفته بود پلی‌استیشن 4 جدید با ضخامت کم‌تر را خریده هم وجود این نوار نوری جدید را تایید کرده است.

طرفداران پلی‌استیشن جدید امیدوارند این تابش نور، از همان منبع نوری قبلی باشد و نور جدیدی در کار نباشد. دلیل این امر، عملکرد باتری نه‌چندان خوب دسته بازی پلی‌استیشن است که خیلی از کاربران دلیل آن‌را همین نوار نوری پرمصرف می‌دانند. حالا درنظر بگیرید که یک منبع نوری جدید هم به دسته اضافه شود تا باتری دسته سریع‌تر از قبل تخلیه شود. با تمام این توضیحات، باید تا تاریخ 7 سپتامبر یعنی زمانی که سونی وعده داده اطلاعات بیشتری از کنسول بازی جدید در اختیارمان بگذارد، منتظر ماند تا از چند و چون کار مطمئن شویم.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا