تکنولوژی

رونمایی شیائومی از یک گوشی هوشمند و لپ‌تاپ

شرکت چینی شیائومی روز گذشته از گوشی هوشمند Redmi Pro و لپ‌تاپ Mi Notebook Air رونمایی کرد. 

به گزارش Financialexpress، گوشی هوشمند Redmi Pro در کشور چین از طریق وب‌سایت Mi.com پیش روی خریداران قرارگرفته است. این گوشی هوشمند از تاریخ 6 آگوست و Mi Notebook Air نیز از تاریخ 2 آگوست از طریق فروشگاه‌های Mi Home پیش روی مشتاقان در دیگر نقاط جهان قرار خواهد گرفت. 

ردمی پرو اولین گوشی هوشمند شیائومی است که از ترکیب دو دوربین در قسمت پشتی بهره می‌برد و به صفحه‌نمایش OLED و پردازنده Helio X25 در کنار 4 گیگابایت رم تجهیز شده است. این گوشی هوشمند به باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و اسکنر تشخیص اثرانگشت نیز تجهیز شده است. 

دوربین اصلی این محصول از نوع 13 مگاپیکسلی با سنسور IMX258 بوده و در کنار آن دوربین 5 مگاپیکسلی با سنسور تولیدی سامسونگ به‌کار بسته شده است. 

Mi Notebook Air با صفحه‌نمایش 13.3 اینچی نیز از پردازنده اینتل Core i5، هشت گیگابایت رم، کارت گرافیک NVIDIA GeForce 940MX، درایو ذخیره‌سازی SSD با گنجایش 256 گیگابایت و سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره‌مند شده است. 

در قسمت قابلیت‌های ارتباطی نیز این محصول از Mi Cloud Sync بهره‌مند شده است. قابلیت ویژه‌ای که به کاربران رابط کاربری MIUI امکان دسترسی به لیست مخاطبین، پیام‌ها، عکس‌ها و یادداشت‌های ذخیره شده روی سرویس ابری Mi Cloud را خواهد داد. 

این محصول در قالب نسخه 12.5 اینچی با وزن 1.07 کیلوگرم نیز به بازار عرضه خواهد شد. محصولی که از پردازنده اینتل Core M3 (و کارت‌گرافیک ادغام‌شده در آن)، 4 گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی قابل ارتقا از نوع SSD و سیستم‌عامل ویندوز بهره می‌برد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا