تکنولوژی

گوگل یک پلت‌فرم ادیت فیلم را خرید

بنا بر گزارشها گوگل در حال خرید Anvato، شرکت مخصوص ادیت فیلم است تا از این طریق ظرفیت های ابری خوود را ارتقا بخشد. سرویس های تصویری Anvato  به مشتری هایش این اجازه را میدهد  تا ویدیو های خود را رمز گذاری وادیت کرده و  روی انواع پلت فرم ها مانند  IOS، Android  و ویندوز قابل اشتراک گذاری کنند. هم اکنون ها ، شرکت های مهمی  مانند NBCUniversal  ، CBS Local Media ، Cox Media ، Bravo و Telemundo از مشتریان این سرویس تصویری هستند.

در حال حاضر کمپانی های زیادی هستند که خواستار ادیت و انتشار ویدیوهای متعدد با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا هستند و تکنولوژی های  ارائه شده از طریق Anvato  بسیار محبوبند. این استارتاپ به کاربر اجازه می دهد به صحیح و بدون اشکال پخش شدن ویدیو به روی انواع صفحات نمایشی نظارت خاصی داشته باشد که همین قابلیت مورد علاقه بسیاری از شرکتهاست.

خبر خرید این کمپانی اولین بار روی بلاگ   Google Cloud Platform  ، قرار گرفت ولی از جزییات معامله سخنی گفته نشد اما نائب رئیس مدیر تجاری ارشد گوگل ،  Diane Green ، احتمالا در نشست Brainstorm Tech. هفته آینده  مجله فورچون به سوالات زیادی در مورد این معامله پاسخ خواهد داد.

اوایل امسال گوگل با خرید IBM به کاربران بیشتری اجازه داد که ویدیوهای دست ساخته خود را روی کلاد منتشر کنند.  شرکت IBM  قبلا Clearleap ، یکی از رقبای Anvato  را خریداری کرده بود. Microsoft Azure  همانند Amazon  سرویس های اینترنتی ویدیویی ارائه می دهند که یکی از مشتریان مهم آنها Netflix  است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا