تکنولوژی

برنامه‌ریزی شیائومی برای تولید گوشی 600 دلاری

Liwan Jiang موسس شرکت شیائومی در گفتگو با وب‌سایت گیزموچاینا از برنامه‌ریزی این شرکت برای رونمایی از یک گوشی هوشمند 600 دلاری در سال جاری میلادی خبر داده است. 

به گزارش وب‌سایت Ubergizmo، تا به اینجای کار یکی از مشخصه‌های ویژه گوشی‌های هوشمند شیائومی، ارزش و عملکرد مطلوب آن‌ها در مقایسه با هزینه‌ای است که کاربران برای خرید محصول پرداخت می‌کنند. 

شیائومی و دیگر شرکت‌های چینی مانند هواوی، Oppo و وان‌پلاس همواره پرچمداران مجهز به مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سطح بالایی را به بازار عرضه کرده‌اند که قیمتی به مراتب کم‌تر از پرچمداران سامسونگ و اپل داشته و همین سیاست، بازده مطلوبی را برای این شرکت‌ها به همراه داشته است. 

با این اوصاف، به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد تغییر این روند را داشته و یا حداقل قصد دارد پوشش گسترده‌تری را برای طیف‌های مختلف خریداران به مرحله اجرا بگذارد و از همین رو Liwan Jiang از عرضه گوشی جدید با قیمت 4000 RMB یا حدودا 600 دلار خبر داده است. 

البته اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده و باید منتظر ماند و دید شیائومی در شرایطی که وان‌پلاس پرچمدار جدید خود در قالب تجهیز به تراشه اسنپ‌دراگون 820 و شش گیگابایت رم را با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده، چه ویژگی جذابی را برای حفظ رقابت با دیگر برندها به محصول جدید خود می‌افزاید. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا