تکنولوژی

شیائومی می5 وارد بازار شد

 شیائومی فروش پرچمداران جدید خود را برای همگان آغاز کرد. روز گذشته شیائومی فروش مدل‌های می5 و ردمی نوت3 را بدون ثبت نام شروع کرد. شیائومی، می5 را فقط در سایت mi.com عرضه کرد اما ردمی نوت 3 را علاوه بر وب‌سایت خود در فروشگاه‌هایی مانند آمازون هند و فلیپ کارت نیز قرار داد.
قیمت می5 با حافظه 32 گیگابایت تنها 370 دلار است. این یعنی شیائومی همچنان گوشی‌های فوق‌العاده باکیفیت را با قیمتی بسیار پایین عرضه می‌کند. گوشی دیگر این کمپانی یعنی ردمی نوت 3 با حافظه 16 گیگابایتی 120 دلار و با حافظه 32 گیگابایتی  150 دلار به فروش می‌رسد.
شیائومی هنوز اعلام نکرده که چه تعداد از این پرچمداران را موجود دارد و تا چه زمانی جوابگوی تقاضاها خواهد بود اما برای گوشی ردمی نوت 3 فقط رنگ خاکستری و نقره‌ای فعلا موجود است.
شیائومی می5 از پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۲۰ با دو فرکانس مختلف ۱.۸ و ۲.۱۵ گیگاهرتز بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی ۵.۱۵ اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. دوربین اصلی این پرچمدار نیز ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۴ مگاپیکسل است. می‌۵ دو نمونه حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایت دارد و همچنین از سه مدل حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. شیائومی برای این پرچمدارش باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. این تلفن هوشمند با ابعاد ۱۴۴ در ۶۹.۲ در ۷.۲۵ میلی‌متر وزنی معادل ۱۲۹ گرم دارد.
ردمی نوت 3 هم گه 5.5 اینچ است با ابعادی به اندازه 8.7 × 76 × 150 میلیمتر ۱۶۴ گرم وزن دارد. این تلفن هوشمند دوسیم‌کارته‌ است و از حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. باتری ردمی‌نوت ۳ چهارهزار میلی‌آمپر است و دوربین اصلی آن نیز ۱۳ مگاپیکسل است.
 

اخبار مرتبط:

برتری شیائومی Mi 5 در نبرد با هواوی P8

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا