تکنولوژی

رونمایی ایسوس از اولین گوشی هوشمند جهان با خطوط مخفی آنتن

شرکت ایسوس با رونمایی از محصول جدید خود Zenfone 3 Deluxe در نمایشگاه کامپیوتکس، به‌طور رسمی از اولین گوشی هوشمند با بدنه کاملا یکپارچه آلومینیومی و بدون وجود خطوط بدمنظر ویژه آنتن رونمایی کرد.
این در حالی است که ایسوس با رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید، روبات دستیار خانگی و لپ‌تاپی با ضخامت کم‌تر از مک‌بوک، عملکرد قابل قبولی را در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 به ثبت رسانده است.
تمرکز ایسوس در طراحی زن‌فون 3 دی‌لاکس روی برطرف کردن آشکارترین نقطه‌ضعف ظاهری آیفون شرکت اپل بوده تا با ارائه طرحی جدید، دیگر شرکت‌های رقیب مانند اچ‌تی‌سی، هواوی و میزو را نیز با رونمایی از گوشی تمام فلزی یکپارچه و آنتن‌های کاملا مخفی شده به چالش بکشد.
ایسوس در این نمایشگاه در کنار Deluxe که از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد از فبلت جدید خود زن‌فون 3 اولترا با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی نیز رونمایی کرد. هر دو محصول از صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن تمام اچ‌دی بهره‌مند شده‌اند و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه آن‌ها نیز 79 درصد عنوان شده است. ترکیبی که در نهایت نشان از عملکرد قابل قبول ایسوس در طراحی محصولات جدید دارد.


مدل اولترا از کلید هوم که به سنسور تشخیص اثرانگشت تجهیز شده در قسمت جلوی گوشی بهره می‌برد و این در حالی است که در Zenfone 3 Deluxe، سنسور تشخیص اثرانگشت در پشت گوشی قرار گرفته است.
آن‌طور که توسط مسئولان ایسوس عنوان شده، زن‌فون 3 با تمرکز روی طراحی زیبا و قیمت پایین، زن‌فون 3 دی‌لاکس به‌منظور ارائه عملکرد بالا و کیفیت ساخت خوب و زن‌فون 3 اولترا نیز با تمرکز روی قابلیت‌های چندرسانه‌ای طراحی و تولید شده‌اند.
زن‌فون 3 از صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون 615، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، سنسور تشخیص اثرانگشت، درگاه ارتباطی یو‌اس‌بی نوع C نسخه 2.0، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره‌مند شده است. این محصول ایسوس از دو پنل شیشه‌ای در قسمت جلو و پشت در کنار فریمی فلزی تشکیل شده و در قالب رنگ‌های طلایی، آبی، سیاه و سفید روانه بازار خواهد شد.
زن‌فون 3 دی‌لاکس از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی OLED، تراشه اسنپ‌دراگون 820، دوربین 23 مگاپیکسلی، درگاه ارتباطی یو‌اس‌بی نوع C نسخه 3.0 و شش گیگابایت رم بهره‌مند شده و در قالب رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد.
در نهایت، زن‌فون 3 اولترا نیز با صفحه‌نمایش 6.8 اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون 652، چهار گیگابایت رم، دوربین 23 مگاپیکسلی، درگاه ارتباطی یو‌اس‌بی نوع C نسخه 3.0 با پشتیبانی از DisplayPort و باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و صورتی روانه بازار خواهد شد.
ایسوس هیچ توضیحی در خصوص قیمت و یا زمان عرضه این سه محصول منتشر نکرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا