تکنولوژی

ایوند، سامانه‌ای برای ایجاد، مدیریت و فروش بلیت یک رویداد

برگزاری رویداد (همایش ، سمینار) از جنبه های متعدد برای کسب و کارها اهمیت دارد.برندینگ، کسب درآمد و سرمایه، شناخته شدن به عنوان رهبر فکری صنعت از جمله دستاوردهای مهم برگزاری رویداد برای یک کسب و کار می باشد.

با رشد سریع تکنولوژی در سال های اخیر، شاهد تحول در همه ی بخش های زندگی روزمره هستیم.نحوه ی ایجاد و برگزاری رویدادها نیز از این تغییرات به دور نبوده است..بر اساس یک گزارش سال 2016 سالی است که صنعت برگزاری رویداد تحولات زیادی را تجربه خواهد کرد.آماری که از این گزارش به دست آمده است نشان می دهد که :

94% از افراد و شرکت های حرفه ای در زمینه برگزاری رویداد برای افزایش از تکنولوژی های جدید برای بهبود شیوه ی ثبت نام و برگزاری همایش خود استفاده خواهند نمود و 75% این افراد برای ثبت نام کاربران از اپلیکیشن ها مرتبط با برگزاری رویداد استفاده خواهند کرد. 

ایوند سامانه‌ای برای ایجاد، مدیریت، انتشار و فروش بلیت رویداد در ایران است که با استفاده از تکنولوژی های روز ابزاری را در اختیار برگزار کنندگان همایش قرار می دهد تا به آسانی بتوانند رویداد خود را ایجاد کنند، برای رویداد خود مخاطب جذب کنند و بسیاری از کار‌های مدیریتی پیچیده یک رویداد را به سیستم «ایوند» بسپارند.

وب سایت ایوند ماحصل تجربه ی چندین ساله خود در زمینه برگزاری رویداد های مختلف را به صورت کتابچه ی الکترونیکی “اصول برگزاری رویداد موفق” منتشر نموده و به صورت رایگان در اختیار دبیران، برگزار کنندگان همایش و رویدادها قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانند رویدادهای خود را به صورت هدفمند برنامه ریزی و اجرا کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از جزئیات و سازوکارهای اجرایی لازم برای برگزاری یک رویداد، می‌توانند با کلیک بر روی لینک ،کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» را به صورت رایگان دریافت کنند

منبع : روابط عمومی ایوند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا