استارتاپایران

ویژگی «کانکت» رسما به پلتفرم ایوند اضافه شد

صبح امروز 21 آبان در جلسه مطبوعاتی ایوند که با حضور فعالان رسانه‌ای برگزار شد، حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند رسما از ویژگی «کانکت» رونمایی کرد.

کانکت ویژگی است که به کاربران و شرکت‌کنندگان در رویدادهای ایوند امکان آشنا شدن با یکدیگر و ایجاد یک شبکه گسترده را می‌دهد.

حمیدرضا احمدی مدیرعامل ایوند درباره این قابلیت گفت: «کانکت به شرکت کنندگان یک رویداد این امکان را می‌دهد که با دیگر شرکت کنندگان حاضر در همان رویداد از راه‌های مختلف ارتباط برقرار کند. قابلیت چت کردن یکی از راه‌های ارتباط مستقیم شرکت‌کنندگان رویدادها از طریق ویژگی کانکت است.»

کانکت ایوند

به‌گفته مدیرعامل ایوند که تنها افرادی مجاز به رویت دیگر شرکت کنندگان هستند که در همان رویداد ثبت نام کرده باشند.

ویژگی کانکت حاوی اطلاعات جزئی از رویدادها از جمله زمان برگزاری، افراد شرکت کننده و حتی یک فید زنده از رویداد است که افراد در هنگام برکزاری رویداد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. طبق گفته احمدی، کاربران با به‌روزرسانی اپلیکیشن ایوند می‌توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند. مدیرعامل ایوند افزود که این ویژگی چند سالی است در رویدادهای بین‌المللی استفاده می‌شود.

کانکت ایوند

حمیدرضا احمدی ضمن اشاره به اهمیت محتوا و افرادی که در رویدادها شرکت می‌کنند گفت: «خیلی اوقات احساس می‌کنیم که شبکه سازی در رویدادها فراموش می‌شود و امیدواریم این ویژگی جدید بتواند به ساخت یک شبکه گسترده بین شرکت کنندگان در رویدادها کمک کند.»

احمدی در ادامه توضیحات خود درباره قابلیت‌هایی که کانکت در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به امکان مخفی کردن پروفایل و اضافه شدن گزینه «ریپورت» در نسخه بعدی خبر داد. وی افزود: «امکان اشتراک گذاری فایل توسط کاربران در بخش چت وجود ندارد اما به زودی شرکت کنندگان قادر خواهند بود راه‌های مختلف تماس از جمله آدرس ایمیل و لینکدین خود را از طریق کانکت با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارند.»

کانکت ایوند
احمدی گفت تمامی اطلاعات کاربران در ایوند مخفی می‌ماند و دیگر کاربران امکان دسترسی به آنها را نخواهند داشت.

مدیرعامل ایوند ابراز امیدواری کرد که در ماه‌ها و سال‌های پیش رو کانکت بتواند بیش از یک میلیون کاربر را با یکدیگر آشنا کرده و نقش مهمی در تیم سازی و رشد چنین شبکه‌هایی ایفا کند.

البته احمدی اشاره کرد که ویژگی کانکت در گذشته به صورت آزمایشی روی برخی از رویدادها اجرا شده و برای مثال بیش از هزار پیغام بین شرکت کنندگان رویداد یلدای استارتاپی از طریق کانکت رد و بدل شده است.

مدیرعامل ایوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تجربه سرمایه‌گذاری سرآوا در ایوند، ضمن اشاره به خوب بودن رابطه بین دو شرکت گفت: «سرمایه گذاری سرآوا و تزریق سرمایه بدون مشکل انجام شد. البته به غیر از سرآوا، سرمایه‌گذاران دیگری هم داریم. در کل رابطه ما و سرآوا خوب است.»

احمدی می‌گوید فعلا برنامه‌ای برای ادغام یا خریداری شدن توسط استارتاپ‌های بزرگتر نداریم.

آمار چهار ساله ایوند

همچنین در ابتدای نشست خبری امروز، آمارهایی درباره عملکرد این شرکت طی 4 سال اخیر ارائه شد. به گفته احمدی در حال حاضر بیش از 200 هزار رویداد از طریق ایوند برگزار شده و تعداد برگزار کنندگان رویداد در ایوند به 10 هزار نفر رسیده است. مدیرعامل ایوند پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال 98 نزدیک به 1 میلیون بلیط رویداد از طریق این پلتفرم به‌فروش برسد و جمعا 20 میلیارد تومان به برگزارکنندگان رویداد پرداخت شود.

کانکت ایوند

همچنین احمدی ضمن اشاره به ملی بودن رویدادهای ایوند، اذعان داشت که تا کنون 317 شهر از سراسر ایران از پلتفرم ایوند برای برگزاری رویدادهایشان استفاده کرده‌اند.

ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا