تکنولوژی

جعبه‌گشایی اچ‌تی‌سی 10 در هلیکوپتر

تی-موبایل ویدئوهای جذاب جعبه‌گشایی را یک قدم به جلو برد. این شرکت پیش از این جعبه‌گشایی گلکسی اس7 زیر آب را منتشر کرده بود که مورد استقبال قرار گرفت و حالا پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی را در هلیکوپتر از جعبه بیرون می‌آورد.

اچ‌تی‌سی 10 یک گوشی 5.2 اینچی است که صفحه نمایشی با کیفیت Quad-HD دارد. این گوشی جدید مجهز به تکنولوژی BoomSound است که کیفیت صدای بسیار خوبی را تولید می‌کند. همچنین دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی کارایی بسیار بالایی دارد و دوربین جلوی اچ‌تی‌سی 10 برای اولین بار در دنیا مجهز به لرزش‌گیر آنالوگ است. اچ‌تی‌سی 10 مجهز به سیستم‌عامل اندروید مارشملو نسخه 6.0 است. این پرچمدار جدید مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم است که سرعت فوق‌العاده را دارد. همچنین این گوشی با 32 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد اما اگر احساس می‌کنید این فضا برای شما کافی نیست می‌توانید با کارت حافظه آن را تا 2 ترابایت افزایش دهید.

علاوه بر اینها این گوشی از پورت USB-C استفاده می‌کند که می‌تواند گوشی را به سرعت شارژ کند. باتری این دستگاه هم 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد که با استفاده نرمال این گوشی را یک روز کامل روشن نگه می‌دارد.

در ادامه می‌توانید بررسی اولیه این گوشی هوشمند را هم ببینید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا