هواوی

جعبه گشایی اختصاصی هواوی میت بوک ایکس پرو

 

سال ۲۰۱۹ بود که هواوی از لپتاپ پرقدرت مدل میت بوک ایکس پرو رونمایی کرد. این لپتاپ در آن دوره با استقبال نسبتا خوبی از سوی طرفداران مواجه شد و سال بعد یعنی ۲۰۱۹ این شرکت تصمیم گرفت نسخه جدید این لپتاپ را با مشخصات فنی جدید و قابل توجه رونمایی کند. حالا میت بوک ایکس پرو جدید قصد دارد خودش را در صف رقابت با قدرتمندترین‌ها از جمله مک بوک پرو شرکت اپل قرار دهد.

نسخه ۲۰۱۹ میت بوک ایکس پرو به صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی LTPS مجهز شده که با تراکم پیکسلی 260ppi و رزولوشن 3000 × 2000 قادر است تصاویر را به بهترین شکل ممکن به کاربر نمایش دهد. از طرفی کاهش قابل توجه حاشیه اطراف نمایشگر نیز باعث زیبا شدن هرچه بیشتر این اولترابوک چینی شده. یکی دیگر از شاخصه‌های مهم این لپتاپ، پشتیبانی نمایشگر از قابلیت تاچ است که لذت استفاده از ویندوز 10 را برای کاربارن چند برابر می‌کند.

هواوی در نسخه ۲۰۱۹ این لپتاپ هم از همان بدنه آلومینیومی با کیفیت استفاده کرده و آن را با رنگ اسپیس گری روانه بازار کرده. البته تفاوت نسخه 2019 با مدل سال قبل این است که در نسخه جدید لوگو شرکت حذف شده و تنها نام این شرکت چینی روی درب لپتاپ به چشم می‌خورد.

از لحاظ قدرت سخت‌افزاری، هواوی میت بوک ایکس پرو به پردازنده Core i7-8565U شرکت اینتل مجهز شده و در کنار آن نیز از پردازنده گرافیکی 2 گیگابایتی Geforce MX250 شرکت انویدیا استفاده شده است. در کنار این پردازنده‌ها، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD نیز دیگر اعضای مجموعه سخت‌افزاری قدرتمند این لپتاپ را تشکیل می‌دهند.

هواوی همچنین در این لپتاپ از دو پورت یو اس بی C برای شارژ دستگاه و انتقال فایل از طریق درگاه تاندربولت، یک درگاه یو اس بی A و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده کرده که برای علاقه مندان به پروت‌های یو اس بی قدیمی کافی به نظر نمی‌رسد. شاید یکی از ایرادهای میت بوک ایکس پرو در  همین باشد که خبری از درگاه کارت میکرواس‌دی، پورت HDMI و درگاه Ethernet نیست. ضمنا میت بوک ایکس پرو به اتصال بلوتوث، و وای فای داخلی نسخه 802.11ac نیز مجهز شده است.

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، درون جعبه هواوی میت ایکس پرو، یگ کابل شارژر یو اس بی C، شارژ 65 واتی مجهز به درگاه یو اس بی C و دفترچه راهنما قرار گرفته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا