تکنولوژی

تصاویر غیررسمی از A16، میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی

درحالی که شاهد انتشار اخبار و تصاویر غیررسمی متفاوتی از پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی One M10 هستیم، ایوان بلس، لیکر معروف شش عکس جدید از میان رده جدید اچ‌تی‌سی که از آن با عنوان A16 یادشده منتشر کرده است. اگرچه هیچ توضیح و اطلاعات اضافی در خصوص مشخصه‌های این دستگاه هوشمند ارائه نشده اما آنچه از ظاهر این میان‌رده برداشت می‌شود، تصمیم اچ‌تی‌سی به پیاده‌سازی طراحی جدید در مقایسه با میان‌رده‌های فعلی این شرکت (نظیر دیزایر 626) است. 

در این تصاویر غیر رسمی، گوشی هوشمندی با حاشیه‌های قابل توجه صفحه‌نمایش در قسمت بالا و پایین مشاهده می‌شود. علاوه بر این، آنچه که به نظر سوراخ‌های مربوط به اسپیکر است در قسمت بالا و پایین مشاهده می‌شود که تفاوت محسوسی با آنچه پیش از این مشاهده کرده بودیم را نشان می‌دهد. لنز بزرگ دوربین در قسمت پشتی و قرارگرفتن فلش در پایین آن نیز ترکیبی مشابه با دیزایر 626 را ایجاد کرده است. 

در قسمت پایین درب پشتی نیز یک جفت سوراخ کوچک مشاهده می‌شود که احتمالا برای قرارگرفتن بند آویز مورد استفاده قرار خواهدگرفت. در حاشیه سمت راست گوشی نیز ترکیب جدیدی از کلیدها را مشاهده می‌کنیم که بیشتر شبیه به چیدمان کلیدها در One A9 است. در این حالت کلیدهای تنظیم صدا در بالا و کلید بازکردن قفل در زیر آن قرارگرفته است. 

اگرچه مشخصات دیگری از این دستگاه هوشمند ارائه نشده اما از آنجایی که به‌نظر می‌رسد هنوز ماه‌ها با رسیدن به زمان معرفی M10 فاصله داریم، این میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی می‌تواند محصول بعدی باشد که پا به عرصه وجود می‌گذارد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا