تکنولوژی

انتشار تیزر گوشی هوشمند جدید لنوو

 شرکت لنوو قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید را در کنگره جهانی موبایل سال جاری یا همان MWC 2016 در معرض نمایش بگذارد. این در حالی است که تیزر این گوشی هوشمند جدید در حساب کاربری این شرکت چینی قرارگرفته است. در این تیزر، نیمه بالایی این دستگاه هوشمند جدید لنوو به چشم می‌خورد که شباهت بسیار زیادی با Lemon 3 هوشمند اندرویدی لنوو که در حال حاضر تنها در کشور چین عرضه شده، دارد. با این تفاسیر این احتمال وجود دارد که عرضه جهانی این دستگاه هوشمند در کشورهای مختلف جهان خبر ویژه لنوو برای طرفداران و دوستداران خود باشد.

لازم به ذکر است که لنوو فرایند عرضه Lemon 3 در بازار کشور چین را از ماه گذشته میلادی آغاز کرده است. این دستگاه هوشمند از قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در قالب استفاده از شبکه نسل چهارم بهره می‌برد و به اندروید 5.1، صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، تراشه اسنپ‌دراگون 616 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم و شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 405  تجهیز شده است.

16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش LED در قسمت پشتی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلو از جمله مشخصات دیگر این دستگاه هوشمند است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا