تکنولوژی

آخرین مهلت برای دریافت فضای‌ذخیره‌سازی رایگان وان درایو

در ماه دسامبر، شرکت مایکروسافت از تصمیم خود برای کاهش فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه شده در قالب سرویس وان‌درایو (از 15 گیگابایت به 5 گیگابایت) منصرف شد. این در حالی است که دیگر خبری از سیاست فضای‌ ذخیره‌سازی نامحدود نخواهد بود و البته روز جاری، آخرین مهلتی است که می‌توانید 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان را دریافت کنید. 

در صورتی که در ماه دسامبر فراموش کردید این فضای ذخیره‌سازی رایگان را ثبت کنید، حالا با مراجعه به وب‌سایت وان‌درایو می‌توانید این هدیه! را از مایکروسافت دریافت کنید. فضای ذخیره‌سازی رایگان یادشده شامل 15 گیگابایت فضای پایه و 15 گیگابایت پاداش برای فعال‌سازی قابلیت کمرا رول است که در صورت استفاده شما از این برنامه روی سیستم‌عامل‌های iOS، اندروید و یا ویندوزفون به شما تعلق خواهد گرفت. 

مایکروسافت همچنین پیشنهاد اشتراک رایگان استفاده از Office 365 Personal را برای کاربران سرویس وان‌درایو که از بیش از 5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان ارائه شده استفاده کنند، درنظر گرفته است. این اشتراک به مدت یک‌سال قابل استفاده خواهد بود و در این مدت، کاربر امکان استفاده از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی را نیز خواهد داشت. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا