تکنولوژی

طرح شماتیک ال‌جی جی 5 و جابجایی کلیدهای تنظیم صدا

چیزی در حدود یک‌ماه با برپایی کنگره جهانی موبایل، رویداد ویژه‌ای که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مانند ال‌جی، سعی خواهند کرد بهترین محصولات خود را در آن به نمایش بگذارند فاصله داریم. این در حالی است که سخنان مدیران اجرایی شرکت کره‌ای ال‌جی در خصوص برنامه‌های ویژه در جهت رونمایی از یک پرچمدار جدید، بیش از پیش به فرضیه رونمایی رسمی از جی 5 قوت بخشیده است. 

در تازه‌ترین تصاویر غیر رسمی منتشر شده نیز نمایی کلی از ساختار گوشی در قالب ساختاری باریک، کشیده و البته با نشانه‌هایی از جابجایی مولفه‌های اصلی سری جی شرکت ال‌جی به چشم می‌خورد. 

در طرح جدید، در نهایت تعجب کلیدهای تنظیم صدا به قسمت کناری گوشی منتقل شده‌اند و خبری از حضور آن‌ها در پشت گوشی نیست. این در حالی است که در تصویر غیر رسمی دیگری که در حدود یک هفته پیش منتشر شده بود نیز شاهد به‌کارگیری چنین طراحی جدیدی در گوشی جدید ال‌جی بودیم.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست این گوشی هوشمند با ابعاد 149.4 در 73.9 در 8.2 میلی‌متر روانه بازار خواهد شد که به‌مراتب باریک‌تر و بلندتر از جی 4 و البته با ضخامت کم‌تر در مقایسه با آن است. 

با تمامی این تفاسیر، این حدسیات تنها برپایه تصاویر غیر رسمی منتشر شده بوده و هنوز اظهارنظر رسمی از سوی مقامات ال‌جی در این خصوص منتشر نشده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا