تکنولوژی

جزئیات جدید از هولولنز مایکروسافت

هدست واقعیت افزوده مایکروسافت، هولولنز قرار است در سه‌ ماه ابتدایی سال جاری میلادی در دسترس توسعه‌دهندگان قرار بگیرد اما هنوز زمان رسمی عرضه این محصول برای مشتریان و شرکت‌های مختلف اعلام نشده است.

این در حالی است که مسئول فنی این شرکت، بروس هریس در کنفرانس روز جاری جزئیات بیشتری از این دستگاه را در اختیار علاقه‌مندان قرارداد.

هریس مدعی است هولولنز با یک بار شارژ و در قالب استفاده معمولی برای 5.5 ساعت قابل استفاده خواهد بود اما در صورت استفاده سنگین، این مقدار به 2.5 ساعت کاهش خواهد یافت. او همچنین عنوان کرد این دستگاه کاملا بی‌سیم بوده و می‌تواند به دستگاه‌های دیگری که حتی در اتاق‌های مجاور قراردارند متصل شود. این به شرطی است که دستگاه‌های دیگر از وای‌فای یا بلوتوث پشتیبانی کنند و در محدوده پوشش هولولنز قرارگیرند.

هولولنز به‌طور پیش‌فرض از تمامی برنامه‌های مشترک ویندوز 10 پشتیبانی خواهد کرد. میدان دید این دستگاه مشابه با آن‌چیزی است که شخصی در فاصله 60 سانتی‌متری از یک نمایشگر 15 اینچی، پیش روی خود مشاهده می‌کند.

هریسون معتقد است دامنه دید محدود می‌تواند به کاهش قیمت محصول نهایی و البته بهبود عملکرد باتری این تجهیز منجر شود. با این حال، با آغاز فرایند تولید، مایکروسافت برنامه‌هایی برای متعادل‌سازی قیمت‌ها خواهد داشت. البته بنابر اعلام مایکروسافت، این محصول در آمریکا تولید نخواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا