تکنولوژی

کفش‌های هوشمندی که دمای پا را تنظیم می‌کنند

کفش‌های هوشمند شرکت دیجیتال سُل که ظاهری شبیه به خودروهای نسل آینده دارند، امکان رهگیری ویژگی‌ها و مشخصات مختلف به‌واسطه بهره‌گیری کاربر از یک برنامه ویژه گوشی‌های هوشمند را فراهم خواهند کرد. این کفش‌های هوشمند به سیستم گرمایش داخلی نیز تجهیز شده‌اند که در طول ماه‌های سرد سال به کمک شما خواهند آمد.

سخنگوی دیجیتال سل مدعی است این کفش‌ها می‌توانند دمایی تا 43 درجه سانتیگراد را برای پاهای شما به ارمغان بیاورند تا نیازی به پوشیدن جوراب اضافه بر روی جوراب اول خود نداشته باشید.

این کفش‌های هوشمند از قابلیت سفت و یا رها کردن پا به‌واسطه یک اپلیکیشن ویژه گوشی‌های هوشمند نیز بهره می‌برند. سنسورهای موجود در کفی کفش نیز اطلاعاتی مانند میزان کالری مصرف شده و یا تعداد گام‌های پیموده شده را به گوشی هوشمند شما ارسال خواهند کرد. علاوه بر این، سنسورها حتی زمان تعویض کفی کفش را هم به شما اطلاع می‌دهند. در قسمت جلوی این کفش‌ها نیز از چراغ‌های ویژه‌ای به‌منظور تامین نور هنگام ورزش و یا قدم زدن در شب‌های تاریک استفاده شده است.

اگر این کفش‌های هوشمند ظاهری مطابق با میل شما ندارند می‌توانید به دنبال خرید کتانی‌های هوشمند این شرکت باشید که قرار است با عنوان هریسون وارم اسنیکر روانه بازار شوند. لازم به ذکر است که این کتانی‌ها نیز به سنسورهای رهگیری اطلاعات و سیستم گرمایش تجهیز شده‌اند.

برای خانم‌ها نیز مدل ویژه وارم پامپس روانه بازار خواهد شد که اگرچه به هوشمندی نسخه ویژه آقایان نیست اما با استفاده از بلوتوث می‌توانید کنترل کاملی بر دمای داخل کفش و البته دریافت اطلاعاتی مانند تعداد گام‌ها و کالری مصرفی داشته باشید.

این کفش‌های هوشمند از سپتامبر سال جاری میلادی و با قیمت 450 دلار روانه بازار خواهند شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا