تکنولوژی

10 گجت کاربردی برای حیوانات خانگی

معمولا کسانی که حیوانات خانگی دارند، دوست دارند که همیشه بهترین امکانات را برای این دوستان خانگی محبوب خود فراهم کنند. خبر خوش برای صاحبان حیوانات خانگی این است که صدها نوع دستگاه مخصوص فراهم کردن آسایش و رفاه این دوستان پشمالو تولید شده که در ادامه 10 محصول برتر و کاربردی این حوزه را معرفی می‌کنیم.

  1. iFetch – 115 دلار

دستگاه اتوماتیک پرتاب توپ iFetch می‌تواند به صاحب(تنبل) حیوان خانگی این امکان را بدهد که بدون بالابردن حتی یک انگشت، با دوست پشمالوی خود بازی کند. حیوان، توپ را بالای این دستگاه قرار می‌دهد و توپ به صورت اتوماتیک می‌تواند به دفعات پرتاب شود.

بعد از پرتاب توپ، دستگاه برمی گردد تا امنیت حیوان به خطر نیفتد و همچنین وی را تشویق کند تا پشت دستگاه بایستد. این دستگاه با باتری قابل شارژ کار می‌کند و برای استفاده در فضای باز عالیست. راهنمای آموزشی حیوان نیز به همراه دستگاه ارائه می‌شود تا به کمک آن بتوان به حیوان آموزش داد که چگونه بدون کمک انسان و مستقلا از دستگاه استفاده کند.

2- دستگاه آب خوری حیوان خانگی PetSafe Drinkwell Platinum

دستگاه آب خوری The Platinum Pet Fountain می‌تواند  از 4.9 لیتر آب، جریان تولید کند تا حیوانات خانگی در اندازه مختلف بتوانند از آن استفاده کرده و آب تازه بنوشند. جریان آبشاری که این دستگاه ایجاد می‌کند می‌تواند اکسیژن بیشتری داخل آب وارد کند و همچنین فیلترهای تعبیه شده داخل آن از بو گرفتن و تغییر مزه آب، جلوگیری می کنند. سکویی نیز دقیقا زیر جریان آب تعبیه شده که از پاشیده شدن آب به اطراف جلوگیری می‌کند و کاربر می‌تواند میزان جریان آب را نیز به دلخواه کم و زیاد کند. قیمت این دستگاه 44.95 دلار است.

3- دستگاه صوتی تصویری دو طرفه PetChatz HD: Two-Way Premium Audio

حیوانات خانگی عضوی از خانواده ما هستند و وقتی از آنها دوریم احساس خوبی نخواهیم داشت. PetChatz دستگاهی است که می‌تواند فاصله را به حداقل برساند و پخش دو طرفه تصویر و صدا را ممکن می‌سازد. از طریق این دستگاه می‌توانید با حیوان خود صحبت کنید و ارتباط برقرار کنید. تنها کافیست وارد برنامه مخصوص گوشی این دستگاه شده، دگمه چت را فشار دهید و با حیوان خود صحبت کنید. به محض فشار دگمه چت، دستگاه، صدای تولید می‌کند که سگ یا گربه شما را به سمت آن می‌کشاند. تصویر و صدا، دو طرفه است و حتی گزینه ارسال تشویقی نیز وجود دارد. قیمت این دستگاه 349.99 دلار است.

4- دوربین Petcube Play Wi-Fi Camera

دوربین  Wi-Fi Pet نیز محصولی است که میتواند غم جدایی با حیوان محبوب شما را کمتر کند. The Petcube Playنوعی سیستم نظارت بر حیوان خانگیست که میتوانید از طریق آن هر وقت که بخواهید حیوان را مشاهده کنید و از حال او با خبر شوید. با این دستگاه همچنین میتوانید فیلمهای قبلی او را نیز مشاهده کرد( قابلیت ضبط صدا و تصویر). این دستگاه نوعی لیزر نیز دارد که میتوان از طریق آن لحظاتی با حیوان بازی کرد. سیستم صوتی دو طرفه و ذخیره سازی رایگان ابری از دیگر قابلیتهای این دستگاه است.  قیمت Petcube 149 دلار است.

5– دستگاه شستشوی AquaPaw

معمولا حمام کردن یکی از راههای برقرای ارتباط تزدیکتر با حیوان خانگیست(البته اگر گربه نباشد!) دستگاه شستشوی AquaPaw میتواند کار حمام کردن را برای صاحبان حیوانات خانگی راحتتر کند. این دستگاه نوعی دستکش سر دوش مانند است که میتوانید با باز و بسته کردن کف دست میزان آب را کنترل نمایید. AquaPaw به راحتی به سرشیرهای داخل حمام متصل می‌شود و می‌توان برای شستشوی نقاط مختلف بدن حیوان، از میزان آب کمتر یا بیشتر استفاده کرد. قیمت این دستگاه 24.99 دلار است.

6-Whistle 

گم شدن حیوان ممکن است یکی از تلخ ترین اتفاقاتی باشد که یک صاحب حیوان خانگی آن را تجربه کند. دستگاه The Whistle 3 مجهز به GPS مختص همین معضل است و می‌توان با آن به راحتی مکان حیوان را مشخص کرد. The Whistle 3 دستگاه کوچکیست که روی قلاده حیوان متصل می شود و برای سگ و گربه در هر سایزی مناسب است. تنها کافیست بعد از اتصال، آن را با برنامه مخصوص گوشی هوشمند اتصال دهید تا هم میزان فعالیت و هم مکان جغرافیایی حیوان را ببینید. برای این دستگاه همچنین می‌توان محدوده هشدار تعیین کرد تا به محض خروج او از محدوده، به شما هشدار داده شود. قیمت این دستگاه 79.95 دلار است.

7- دوربین گربه ای Eyenimal Cat Video Cam

تماشای دنیا از دید گربه خانگیتان، دقیقا همان کاریست که دوربین قلاده Eyenimal انجام میدهد. با وجود اینکه این محصول برای گربهها طراحی شدهT اما منعی برای استفاده سگ ها نیز ندارد. بعد از بیرون رفتن حیوان از خانه با کمک این دستگاه میتوانید ببینید که کجا رفته و چه کرده است. وزن این محصول بسیار سبک است و تنها 35 گرم وزن دارد و تا 2 ساعت نیز شارژ نگه میدارد. قیمت این دور 99 دلار است.

8- بلندگوی iCalm 

اگر توله بازیگوشی دارید، می‌توانید از بلندگوی iCalmDog برای آرام و ریلکس کردن او استفاده کنید. این بلندگو نوعی موزیک پخش می کند که طبق تحقیقات ثایت شده، می‌تواند برای کم کردن اضطراب سگ‌ها مفید باشد. جعبه این محصول شامل یک بلندگوی بلوتوث، دو کارت خوان SD که 4 ساعت موسیقی ضد استرس و 1 ساعت موسیقی مخصوص ارتباط گیری با حیوان در این کارت‌های حافظه گنجانده شده است. قیمت این بلندگو 144 دلار است.

9- ظرف خاک خودکار ScoopFree

به عنوان صاحبان گربه، همه ما عاشق این موجودان استثنائی هستیم  اما تمیز کردن خاک گربه معمولا کاریست که اکثرا از آن فراری هستیم. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، ظرف خاک اتوماتیک ScoopFree نوعی دستگاه است که یکی از کاربردی ترین محصولات مربوط به گربه محسوب شده و می‌تواند حسابی به کارتان بیاید. قیمت این دستگاه 156.99 دلار است. سیستم این دستگاه به این صورت است که 20 دقیقه بعد از اینکه گربه کارش در ظرف خاک تمام شد، سنسورها فعال شده و فضولات را بدون دخالت انسان جدا کرده و داخل کیسه تعبیه شده می ‌اندازد.

10- سگ رباتیک

اگر شرایط منزل شما امکان داشتن سگ را به شما نمی‌دهد و یا اگر اهل سفرید و نمی‌توانید از یک حیوان خانگی مراقبت کنید، سگ رباتیک برای شما گزینه خوبیست. این ربات دوست داشتنی کنترل از راه دور، می‌تواند برای بچه ها به خصوص بسیار سرگرم کننده باشد. این ربات را می‌توانید با قیمت 52.99 دلار بخرید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا