تکنولوژی

رونمایی از دماسنج هوشمند برای کودکان در CES2016

استفاده از دماسنج‌ها در منازل، به‌ویژه در ماه‌های سرد سال می‌تواند کمک حال شما در اندازه‌گیری دمای بدن کودکتان و یا حتی در بررسی کاهش تب افراد خانواده باشد. در حال حاضر گزینه‌های متعددی در این زمینه در بازار وجود دارند اما امروز شاهد رونمایی شرکت Withings از دماسنج جدیدی به نام Thermo بودیم که جالب‌تر از سایر محصولات این دسته به‌نظر می‌رسد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، Withings شرکتی است که پیش از این ساعت هوشمند Activite را روانه بازار کرده بود و حالا همان ظرافت و زیبایی در طراحی دماسنج این شرکت نیز به چشم می‌خورد.

به‌منظور استفاده از این دستگاه تنها کافی است آن را بر روی سر کودک خود قرار دهید تا با بهره‌گیری از 16 سنسور مادون قرمز، بررسی دقیقی از دمای بدن شما تنها در عرض چند ثانیه انجام شود. این دماسنج هوشمند انرژی خود را از باتری‌های AA تامین می‌کند و گزینه‌ای مناسب برای اندازه‌گیری دمای بدن کودک، در مقایسه با روش‌هایی مانند استفاده از دماسنج در زیر زبان خواهد بود.

ترمو با قیمت 100 دلار روانه بازار خواهد شد و امکان برقراری ارتباط با برنامه ویژه گوشی‌های هوشمند به‌منظور بررسی منظم و مستمر دمای بدن را فراهم خواهد کرد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا