تکنولوژی

بهترین تغییر لوگوها در سال ۲۰۱۵

یک تغییر لوگو باعث ایجاد روحی تازه در یک برند قدیمی می‌شود.  امسال تعدادی از شرکتهای بزرگ در دنیا اقدام به تغییر لوگوی خود کردند که برخی از بهترین‌های آن را در زیر می‌بینید : 

 

IHOP

این رستوران زنجیره‌ای با کمک استودیوی دیزاین  Tilt نوار قرمز رستوران را از زیر لوگوتایپ IHOP به یک لبخند تبدیل کرده است. یک تغییر بصری با مفهوم که دو ماه قبل از آن اتفاق افتاد که این رستوران زنجیره ای از بهترین فصل مالی طی ۱۰۰ سال اخیر فعالیت خود خبر دهد. 

 

Open Table

سرویس رزرو شام با همکاری شرکت Tomorrow Partners لوگوی قدیمی خود را تغییر داد و آن را متناسب با فضای امروزی و استفاده از تلفن‌های هوشمند کرد. لوگوی جدید به شکل هوشمندانه ای انتظار برای یک میز شام را به تصویر میکشد.

 

Turner

شرکت Troika  لوگوی شبکه Turner را به شکلی مدرن تغییر داد و البته با حفظ شکل خاص R

 

Sbarro

رستوران مشهور زنجیره ای  Sbarro که امسال صاحب جدیدی پیدا کرده و روی فروش پیتزا متمرکز شده حالا  با تغییر کامل برندینگ یک برش از پیتزا را روی لوگوی خود می‌بیند 

 

Emrland 

این برند هم با همکاری آژانس تبلیغاتی Girvin لوگوی قدیمی خود را به یک لوگوی مدرن‌تر تغییر داد

 

Ritz-Carlton

هتل لوکس ریتز کارلتون هم لوگوی خود را با همکاری شرکت پنتاگرام تغییر داده است. در لوگوی جدید تاج روتوش شده و فونت‌ها بولدتر شده اند و البته همه این مجموعه داخل یک ترام آبی قرار گرفته اند. 

 

گوگل ونچر

گوگل ونچر بازوی سرمایه‌گذاری شرکت گوگل امسال نام خود را به GV تغییر داد و لوگوی خود را نیز به همین مناسبت تغییر داده است. G در این لوگو از لوگوی جدید گوگل وام برده و V را به شکل محسوسی در زیر آن قرار داده است. 

 

Viacom

وایاکام با همکاری آژانس تبلیغاتی Bluemarlin یک لوگوی بالغ‌تر برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبان ارایه داده است. 

 

گوگل

سرانجام خود گوگل هم امسال لوگوی تغییر داد و پس از ۱۷ سال یه لوگوی جدید را ارایه داده است. 

 

این مطالب را هم بخوانید : 

گوگل با تغییر لوگو برای پیوستن به آلفابت آماده شد

لوگوی شما چقدر خوب است؟

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا