تکنولوژی

نخستین جاروبرقی ال جی مبتنی بر واقعیت افزوده

HOM-BOT Turbo+ روبات جاروبرقی جدید شرکت ال‌جی است که این شرکت کره‌ای معتقد است با بهره‌مندی از رابط کاربری به نام هوم جوی می‌تواند قابلیت‌های متعددی را در ترکیبی ساده و خلاقانه به کاربران هدیه دهد.

جدیدترین جاروبرقی هوشمند شرکت ال‌جی از سه سنسور دوربین به‌منظور رهگیری و مشخص کردن موقعیت مکانی خود و مقصدی که باید به سمت آن حرکت کند بهره می‌برد. این جاروبرقی می‌تواند گزارش زنده‌ای از عملیات انجام شده توسط خود را به گوشی هوشمند مالک خود ارسال کند. در زمان‌هایی که این جاروبرقی عملیات تمیزکردن را انجام نمی‌دهد نیز می‌توانید از آن به عنوان یک سگ محافظ استفاده کنید! این روبات در این موارد می‌تواند اتاق‌های شما را در خصوص حرکت‌های احتمالی در آن، بررسی کند و اگر تحرکات مشکوکی را شناسایی کند، هشدار صوتی سرداده و مدارک تصویری آن را برای مالک خود ارسال می کند.

در قالب رابط کاربری Home Joy می‌توانید تصویری از اتاق موردنظر خود که باید فرایند تمیز کردن در آن انجام شود را به این روبات داده و قسمت‌هایی که باید تمیز شوند را بر روی تصویر لمس کنید. پس از این، هوم‌بات توربو پلاس فرایند تمیزکردن را آغاز خواهد کرد. 

لازم به ذکر است که این جاروبرقی هوشمند به همراه مجموعه دیگری از جاروبرقی‌های ال‌جی در CES 2016 که از تاریخ ششم ژانویه در لاس‌وگاس، نوادا شروع به کار خواهد کرد در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا