تکنولوژی

سرمایه گذاری Andreessen Horowitz روی استارت آپ داروهای هوشمند

شرکت سرمایه‌گذاری Andreessen Horowitz سرمایه‌گذاری جدیدی را بر روی استارت آپ تولید کننده مکمل‌های بهبود عملکرد بدن ( که از آن‌ها با عنوان داروهای هوشمند یاد می‌شود) انجام داده است. 

این شرکت سرمایه‌گذاری که پشتیبانی از توییتر، اسکایپ، Airbnb و بازفید را هم در کارنامه خود دارد، سرمایه‌گذاری 2 میلیون دلاری را برای استارت‌آپ سن‌فرانسیسکویی Nootrobox که داروهایی در جهت بهبود وضعیت روحی و ذهنی تولید می‌کند و به گفته مسئولان این شرکت، هدفش به‌روزرسانی عملکرد مغز است، درنظر گرفته است. 

Nootrobox در حیطه‌ای تمرکز کرده که از آن با عنوان نوتروپیکس یاد می‌شود و محصولاتی شامل قرص‌های تقویت حافظه و یا افزایش انرژی در آن جای دارند. 

Michael Brandt و Geoffrey Woo، موسسان این شرکت در وب‌سایت رسمی آن، واکنش به سرمایه‌گذاری اخیر را اینچنین بیان داشته‌اند:

“سرمایه‌گذاری جدید به ما امکان سرعت بخشیدن به تحقیقات آزمایشگاهی و توسعه نوتروپیکس را خواهد داد تا تلاشی مضاعف در زنجیره تولید و ابداع داشته باشیم و بتوانیم تیمی در سطح جهانی در زمینه پزشکی، نرم‌افزاری و تولید محصولات داشته باشیم.”

بنابر گزارش نیویورک تایمز، این استارت‌آپ قصد دارد نرم‌افزارهای ویژه‌ای را عرضه کند که به مشتریان امکان دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تاثیر داروهای تولیدی این شرکت بر بدن آن‌ها را خواهد داد. 

این سرمایه‌گذاری در حالی انجام می‌شود که کریس دیکسون، شریک تجاری اندرسن هوروویتز پیش از این سرمایه‌گذاری مستقلی بر روی شرکتی به نام Soylent (شرکتی که نوشیدنی‌هایی به عنوان جایگزین برای وعده‌های غذایی تولید می‌کند) انجام داده بود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا