تکنولوژی

3 استارتاپ برتر بانکی انتخاب شدند

امروز آخرین روز جشنواره استارتاپ‌های بانکی و پرداخت بود. داوران امروز 3 استارتاپ برتر در این حوزه را انتخاب کردند.

رقابت میان استارتاپ‌ها بقدری فشرده بود که داوران تصمیم گرفتند دو استارتاپ را به طور مشترک اول انتخاب کنند. در نتیجه دو استارتاپ میراث و دونیت به طور مشترک اول و استارتاپ حامی‌جو دوم اعلام شدند.

تیم برگزارکننده نیز جایزه را تقسیم کرد؛ به دو استارتاپ اول لوح تقدیر و هر یک شش میلیون تومان جایزه نقدی و استارتاپ دوم نیز علاوه بر لوح تقدیر مبلغ سه میلیون تومان تعلق گرفت.

استارتاپ میراث اولین شرکت دانش‌بنیان در زمینه نرم‌افزارهای داده‌های بزرگ است که با تمرکز بر فناوری‌های نو تغییرات مهمی در سیستم‌های اطلاعاتی ایجاد کرده است.

استارتاپ دونیت ابزاری است برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای پروژه‌هایی که تاثیرات اجتماعی مثبت دارند. این پروژه‌ها عموما در گروه‌های ارتقای سلامت عمومی، ایجاد امکان تحصیلات برابر، محیط زیست و ارتقای فرهنگی دسته‌بندی می‌شوند.

استارتاپ حامی‌جو یک وب‌سایت کراودفاندینگ (جذب سرمایه جمعی) ایرانی است. این استارتاپ کار خود را از 7 ماه پیش با هدف حمایت از هنرمندان و هنر آغاز کرده است. حامی‌جو طی 7 ماه گذشته با 3 پروژه موفق و جذب بیش از 75 میلیون تومان از 470 حامی توانسته است هنرمندان زیادی را با خود همراه کند.

مطلب مرتبط: جشنواره استارتاپ‌های بانکی برگزار شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا