تکنولوژی

عرضه LG G7 ThinQ با دگمه فیزیکی برای دستیار هوشمند

طبق گزارش‌ها، گوشی بعدی شرکت ال جی قرار است قابلیتی را ارائه کند که مختص گوشی‌‌های سری گلکسی سامسونگ است. گوشی بعدی ال جی که  LG G7 ThinQ نام دارد و طبق گزارش جدید وبسایت CNET، دگمه‌ای انحصاری مخصوص فعال سازی دستیار هوشمند گوگل خواهد داشت. G7 ThinQ که قرار است دوم ماه می در نیویورک معرفی شود، ظاهرا مجهز به یک دگمه فیزیکی در سمت چپ دستگاه است که با فشردن آن، دستیار هوشمند گوگل فعال می‌شود.

مشابه این دگمه فیزیکی در گوشی‌های سامسونگ ( از گلکسی اس 8 به بعد) نیز مشاهده شده است با این تفاوت که دگمه فیزیکی محصولات سامسونگ، دستیار هوشمند انحصاری این شرکت-Bixby را فعال می‌کند.

دستیار هوشمند انحصاری بیکسبای سامسونگ با گذشت حدود یک سال از معرفی، ظاهرا با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشده است و خبرهایی به طور پراکنده گزارش می‌شود که مردم در مورد چگونگی غیرفعال سازی این قابلیت در فروم‌ها از یکدیگر سوال می‌کردند.

با وجود قابلیت فوق الذکر، گوشی  LG G7 ThinQ اولین دستگاهی خواهد بود که برای فعال سازی قابلیت دستیار هوشمند گوگل، دگمه فیزیکی مجزا در نظر گرفته است. البته امیدواریم که ال‌جی قابلیت تغییر کاربری دگمه را نیز ممکن کند زیرا فعال شدن دستیار هوشمند با هر بار فشردن تصادفی دگمه می‌تواند برای خیلی‌ها اعصاب خورد کن باشد.

شرکت کره‌ای سازنده وسایل الکتریکی ال جی ظاهرا در سال جاری به سختی مشغول توسعه تکنولوژی هوش مصنوعیست. بعد از LG V30S ThinQ،  LG G7 ThinQ دومین مدل مجهز به هوش مصنوعی است که در سال 2018 توسط این شرکت عرضه خواهد شد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا