تکنولوژی

مایکروسافت از Surface Pro 4 رونمایی می‌کند

قرار است شرکت مایکروسافت نسل جدید محصولات خود را در اکتبر به دست کاربران جهانی برساند.
به گزارش زد.دی.نت، طی چند هفته اخیر «پائول توروت» در مرکز Windows Weekly اشارات مختلفی به تمرکز مایکروسافت بر بازار سخت‌افزار داشت و این بار گفته شد که این شرکت بزرگ تصمیم گرفته است با برگزاری یک کنفرانس متفاوت، طی ماه اکتبر سال جاری نسل جدید محصولات را وارد بازار کند.
در این کنفرانس قرار است  بزرگ‌ترین به‌روزرسانی برای سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ با نام Threshold 2 صورت بگیرد. همچنین منابع آگاه گزارش داده‌اند در این کنفرانس بزرگ‌ترین فروشگاه جهانی مایکروسافت که در خیابان پنجم نیویورک است، افتتاح می‌شود.در دیگر خبرها گفته شده که طی کنفرانس پیش‌رو دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Cityman و Talkman معرفی می‌شوند و هر دوی آنها به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی مجهز شده‌اند.
علاوه بر این پیش‌بینی شده است مایکروسافت رایانه لوحی Surface Pro 4 را که مدل بعدی تبلت Surface Pro 3 مبتنی بر پردازنده اینتل محسوب می‌شود با ویندوز ۱۰ روانه بازار کند.
مایکروسافت شارژر و کاور جدید برای تبلت‌های خود را با نام Surface Dock آماده کرده است که با سری محصولات Surface Pro سازگاری دارند و برخی قابلیت‌های سخت‌افزاری دیگر هم از سوی این شرکت روانه بازار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا