تکنولوژی

دروغ‌های اول آوریل امسال گوگل

گوگل به شکل سنتی در زمینه دروغ اول آوریل بسیار فعال بوده و امسال نیز چند موضوع جالب را برای این روز تدارک دیده است. 
 
دایال آپ روی فیبر! 

برای کسانی که علاقه‌ای به سرعت بالای اینترنت فیبر گوگل ندارند این شرکت امکان بازگشت به دایل آپ را فراهم کرده است که به این ترتیب سرعت اینترنت به ۵۶ کیلوبیت بر ثانیه کاهش پیدا می‌کند. به گفته گوگل این امکان باعث می‌شود حس مدیتیشن افراد تقویت شده، ارتباط بهتری با خانواده خود برقرار کنند یا حتی تماس‌های تصویری کاری خود را به نوعی دچار اختلال کنند تا به کارهای دیگر برسند. در این ویدیو در مورد Dial-Up mode توضیح داده شده است. 

گوگل برعکس 
گوگل یک نسخه برعکس از خودش ایجاد کرده که به جای Google.com دامنه اینترنتی http://com.google برای آن فعال شده که اگر روی آن کلیک کنید می‌بینید همه چیز برعکس است و حتی نتایج جست و جوها هم درون آن برعکس است. از جمله عکسها و شکل‌ها. البته این برای نخستین بار است که گوگل از دامنه سطح بالای google. استفاده می‌کند. 
 
پی سی من و گوگل مپ 
گوگل مپ حالا به بازی محبوب و قدیمی PC-MAN مجهز شده و می‌توانید از طریق جست وجوی یک مسیر را از طریق این بازی انجام دهید. علامت این بازی در کنار دکمه تصویر ماهواره‌ای است. 
 
گوگل پاندا 
یک ارایه جذاب  و بامزه ویدیویی از یک عروسک پاندا که گوگل آن را به عنوان یک محصول جدید به همه معرفی می‌کند. عروسکی که قادر به پاسخ دادن به پرسش‌ها و حتی بسته شدن به بازو هنگام ورزش ( کنایه‌ای به محصولات پوشیدنی) و یا مقاوم دربرابر افتادن از ارتفاع است! 
 
کیبورد بدون کلید!
این هم از آن درو‌غ‌های اول آوریل گوگلی است. سوت‌سوتکی که قادر است به زبان ژاپنی حروف را تایپ کند. شما می‌توانید از طریق این سوت حروف را به موبایل خود وارد کنید و دیگر نیازی به استفاده از دست نیست. در یک فیلم ویدیویی جزییات آن به تفصیل توضیح داده شده است! 
 
کروم‌سلفی
کروم سلفی یک امکان بامزه برای اضافه کردن واکنش چهره شما نسبت به دیدن هر صفحه در وب است. با کلیک کردن روی دگمه آن یک اسکرین شات از صفحه به همراه تصویر سلفی شما ثبت می‌شود. ولی جدا اگر این امکان واقعی بود چندان هم ایده بدی نبود.
 
صندوق پستی هوشمند
با این صندوق پستی هوشمند گوگل می‌خواهد مشکل نامه‌های فیزیکی را هم حل کند. Smartbox را گوگل از طریق یک ویدیو به همه معرفی کرده است. این صندوق هوشمند می‌تواند به طور هوشمند نامه‌های واقعی را از نامه‌های تبلیغاتی و غیر ضروری جدا می‌کند. همچنین در هنگام دریافت یک نامه واقعی این موضوع از طریق موبایل به اطلاع صاحب آن رسانده می‌شود. گوگل همه را تشویق کرده که برای امتحان کردن این محصول یک ایمیل به inbox@ google.com بزنند که البته مشخص است نتیجه چیست. 
 
دروغ‌های جذاب دیگر
احتمالا گوگل امروز چند محصول دیگر را هم به همین مناسبت معرفی می‌کند که در صورت اطلاع ما هم این مطلب را به روز خواهیم کرد. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا