تکنولوژی

مک بوک های قدیمی تعمیر میشوند

 

شرکت اپل برنامه‌ای را برای تعمیر رایانه‌های مک بوک قدیمی ساخت خود به اجرا درآورده است. این برنامه مربوط به رایانه های تولید شده از فوریه سال 2011 تا فوریه سال 2013 است.

، کاربرانی مشمول این طرح خواهند شد که مک بوکشان در زمینه پخش فایل های ویدیویی مشکل داشته باشد یا به هیچ عنوان نتواند این فایل‌ها را پخش کند. همچنین افرادی که مک بوکهایشان به طور ناخواسته ری استارت می شود نیز می‌توانند از مزایای طرح یاد شده بهره مند گردند.

طرح مذکور محدود به آمریکا و کاناداست و متقاضیان می توانند از 20 فوریه به فروشگاه های اپل مراجعه کرده و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از خدمات یاد شده بهره مند گردند. البته ارسال رایانه های معیوب به طور پستی نیز مکان پذیر است.

مدل های مشمول این طرح عبارتند از مک بوک پروهای 15 و 17 اینچی ساخت سال 2011 و مک بوک های رتینای 15 اینچی ساخت سال 2012 و اوایل سال 2013.

در ماه های اخیر بسیاری از کاربران رایانه های مک بوک در مورد مشکلات فنی این رایانه ها و به خصوص عدم نمایش درست فایل های ویدیویی از شرکت اپل انتقاد کرده بودند و حتی برخی از آنها از این شرکت شکایت کرده بودند و همین مساله علت اصلی عقب نشینی اپل است.

منبع : خبرگزاری ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا