تکنولوژی

اینترنت از صحنه محو خواهد شد

 

اریک اشمیت، رئیس شرکت گوگل پیش‌بینی کرده است فناوری اینترنت به شکلی که امروز می‌شناسیم، در آینده از صحنه روزگار محو خواهد شد و جای آن ا فناوری اینترنت اشیا و سایر اتصالات هوشمند خواهد گرفت.

اریک اشمیت در مجمع اقتصاد جهانی داوُس گفت  فناوری اینترنت به شکل کنونی آن ممکن است در سال‌های آتی محو شود و جای خود را به فناوری اینترنت اشیا (IoT) و سایر اتصالات آنلاین و هوشمند بدهد. وی در پاسخ به کسی که نظر او را درباره آینده فناوری وب جویا شده بود گفته است: پاسخ ساده و صریح من این است که اینترنت ناپدید خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اشمیت گفته است: در آینده تعداد بسیاری زیادی آی‌پی آدرس، ابزارها، حسگرها و پوشیدنی‌ها و اشیای مختلفی وجود خواهد داشت که شما خواهید توانست با آن‌ها وارد تعامل شوید، بی‌آنکه آن‌ها را مستقیماً لمس کنید. رئیس شرکت گوگل پیش‌بینی کرده است جهانی در حال ظهور است که بسیار تعاملی، شخصی‌شده و جالب است.

اشمیت درباره تسلط گوگل بر بازار و موضوعاتی مثل پرونده‌های ضدانحصار که در زمینه تسلط این شرکت بر بازار جستجوگرهای همراه مطرح است، گفته است: هم‌اکنون شاهدیم که چند پلتفرم قوی وارد این بازار شده‌اند و همچنین می‌بینیم که به خاطر ظهور گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های همراه، ترتیب و توالی بازیگران مسلط بر این بازار در حال تغییر است و در آینده نیز تغییر خواهد کرد. من این بازار را کاملاً باز و پذیرا می‌بینیم.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا