تکنولوژی

امکانات جدید نقشه گوگل برای کاربران اندروید و iOS

نرم‌افزار نقشه گوگل روی موبایل احتمالا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای یافتن اطلاعاتی در اطراف کاربر است اما با یک بروز رسانی جدید این کاربرد بهتر هم می‌شود. 

 
با به روز شدن اپلیکیشن نقشه گوگل در این هفته برای گوشی‌های اندروید و iOS شاهد اضافه شدن دگمه Explore خواهیم بود که کاربر با فشار دادن آن شاهد فعالیت‌ها و مکان‌های جذاب اطرافش خواهد بود. 
 
این اطلاعات مکانی  البته به شکل هوشمندانه با زمان هم هماهنگ شده به این ترتیب مثلا  در ابتدای صبح رفتن به یک کلوپ شبانه یا در هنگام بارش باران بازدید از پارک نزدیک کاربر را پیشنهاد نخواهد کرد. 
برنامه جدید نقشه گوگل همچنین اطلاعات مفید دیگری را در هنگام حضور در یک مکان ارایه می‌کند مثلا برنامه حرکت‌ قطارها را در هنگام حضور شما در ایستگاه راه‌آهن  نشان می‌دهد یا نظرات کاربران دیگر را در زمان حضور شما در یک رستوران نشان می‌دهد. 
نقشه جدید گوگل همچنین با یادگیری از کاربر به مرور اطلاعات مرتبط‌تر را به کاربر ارایه می‌کند 
امکان جدید نقشه گوگل به نوعی رقابت با اپلیکیشن Foursquare هم هست که هم اکنون به طور خودکار مکان‌های جذاب اطراف کاربر را به وی توصیه می‌کند با این حال حجم اطلاعات و داده‌های موجود در نقشه گوگل و صحت آن اطلاعات قابل مقایسه با Foursquare نیست. 
 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا