تکنولوژی

گوگل مپ زمان پیاده شدن از اتوبوس را هشدار می‌دهد

گوگل درصدد عرضه کردن یک به روزرسانی کوچک اما کارامد در “گوگل مپ” است که به شما اعلانات را به موقع نمایش داده و راهنمایی آنی در طی مسیر ارائه میدهد. ایده گوگل مپ در به روزرسانی جدید خود آن است که به شما در حالیکه در سفر هستید آپدیت لحظه ای داده شود این یعنی نقشه گوگل دقیقا به شما می‌گوید چه زمانی از قطار یا اتوبوس پیاده شوید و چه زمانی سوار شوید. این به روزرسانی‌ها در “گوگل مپ” و شاید به مراتب مهمتر از آن در صفحه قفل دستگاه‌های اندروید شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای شروع، شما طبق معمول به دنبال مسیری در گوگل مپ می‌گردید. آنچه که در به روزرسانی  به چشم میخورد آن است که شما به زودی قادر خواهید بود که دکمه “شروع” در پایین صفحه خود را با جزییات مربوطه فشار داده و در حین قدم زدن  یا استفاده از قطار و یا اتوبوس از به‌روزرسانی آنی بهره  ببرید.

برداشت ما از این موضوع آن است که حتی هنگام نزدیک شدنتان به مقصد، گوگل مپ آن را به شما یاد آوری خواهد کرد و این امر هنگامی که شما در حال سفر به ویژه به محلی تاز ه هستید قطعا مفید واقع خواهد شد. اعلانات در صفحه قفل نیز تازه هستند. ویژگی هوشمندانه در اینجا آن است که آنها قابل تغییر بوده و شما قادر خواهید بود که قدم به قدم مسیر آن را تغییر بدهید.

اگرچه گوگل مپ محل‌های عبوری با جزییات را در اختیار شما قرار میدهد اما به صورت کلی در بردارنده مسیر انتخابی شماست. با این به روزرسانی، اعلانات عبور و مروری بیشتر مانند استفاده از نقشه برای قدم زنی یا سواری و یا رانندگی خواهد بود. ما چشم به انتظار اجرایی شدن این به‌روزرسانی هستیم  و گوگل شاید هم اکنون در حال آزمایش آن توسط تیم آزمایشگر مورد اعتماد خود است. اگر شما حالا به این آپدیت در گوگل مپ خودتان دسترسی دارید، از طریق نظرات ما را هم مطلع کنید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا