تکنولوژی

گوشی جدید میان قیمت اچ تی سی به تهران آمد

شرکت اچ تی سی از تازه‌ترین محصول خود HTC Desire 310 رونمایی کرد. 

این گوشی که با طراحی به رنگ آبی ارتشی از پردازشگر چهارهسته‌ای برخوردار است و با تکنولوژی HTC Video highlight یا برجسته‌نمایی ویدیوها در رده میان قیمت عرضه شده است. 
 
نیراج ست  مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت:«به عنوان جدیدترین گوشی از سری دیزایر٬ HTC Desire310  بهترین تجربه کاربری ممکن در طبقه‌بندی خود را ارائه می‌دهد.» او در ادامه گفت:«با پردازشگر فوق سریع و امکانات پیشرفته٬ Desire 310 با قیمت پایین‌تر٬ امکان بهترین تجربه ممکن از یک گوشی هوشمند که همراه و همپای زندگی کاربران باشد را به آنها ارائه می‌دهد.»
 تضمین عملکرد پیشرفته
Desire 310   که به پردازشگر چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی مجهز است.
 
صفحه‌نمایش مشهور اچ‌تی‌سی،  Blinkfeed، که اولین بار در گوشی HTC One  معرفی شد٬ اکنون این فرصت را به شما می‌دهد تا با میلیون‌ها کاربر اچ‌تی‌سی‌ای که جریان خبری خود را شخصی‌سازی کرده تا جدیدترین اخبار و آخرین اطلاعات از  شبکه اجتماعی مرتبط را در لحظه ارائه کنند، متصل شوید. روی صفحه‌نمای۴.۵ اینچی Desire 310، آخرین خبرها از مطبوعات محبوب‌تان و سایت‌های اجتماعی با جزییات شفاف و رنگ‌های غنی، به نمایش درمی‌آیند تا خلاصه خبرها به آسانی و با نیم‌نگاهی به گوشی دیده شوند.
 دسترسی به محتوای خبری از خبرخوان شخصی با خبرخوان آفلاین ممکن شده است؛ با بیش از ۲۰۰۰۰ مقاله روزانه از رسانه‌های مطرح در سرتاسر جهان خبرخوان بهترین انتخاب برای کاربرانی است که با محدودیت حجمی در اینترنت مواجهند. وقتی به وای‌فای  دسترسی دارید، به سادگی می‌توانید تا سقف ۱۲۰ مقاله را به لیست خواندنی‌هایتان بیفزایید و بعدا آنها را مطالعه کنید و از مطالعه بدون جابه‌جایی داده لذت ببرید. 
برجسته‌نمایی ویدئوها video Highlights 
با HTC Desire 310 ، عکس‌ها و ویدئوهای شما به طور خودکار به زنجیره‌ای از نمایش حرفه‌ای بهترین لحظات‌تان درمی‌آید. از میان عکس‌های گرفته‌شده با دوربین پنج مگاپیکسلی Desire  را انتخاب کنید، آنها را به ترتیب دلخواه بچینید و جلوه‌ها و موسیقی مورد علاقه خود را برگزینید تا یک ویدئوی تاثیرگذار برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده از طریق شبکه‌های اجنماعی خلق شود.
دو سیم‌کارته 
محفظه دو سیم‌کارتی به شما آزادی استفاده از دو تلفن در یک گوشی را می‌دهد و امکان سوئیچ بین دو خط مجزای تلفن و مدریت خط شخصی و خط کاری را روی یک دستگاه به آسانی فراهم می‌کند.   
 زمان عرضه 
گوشی جدی​د HTC Desire 310    از اردیبهشت‌ماه در ایران موجود است. 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا