تکنولوژی

عرضه گوشی LG G3 ، مشخصات و عکسها

ال جی سرانجام گوشی G3 را که پیش از این بسیاری از امکانات آن لو رفته بود به بازار معرفی کرد. با داشتن یک صفحه نمایش Quad HD و سیستم اتوفوکوس لیزری این پرچمدار جدید ال جی را در کنار شرکت‌هایی چون سامسونگ، اچ تی سی و سونی قرار می‌دهد که گوشی‌های پرچمدار جدیدشان در صدر جدول بزرگان صنعت قرار داشتند. 

درست همانند G2 جلوی گوشی G3 هم از جلو کاملا توسط صفحه نمایش پر شده است. حذف حاشیه‌ها و بزرگتر شدن صفحه نمایش به ۵.۵ اینچ عملا ۷۷ درصد کل جلوی گوشی به صفحه نمایش اختصاص دارد. 
رزولوشن این گوشی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است. ارتفاع این گوشی به اندازه HTC One و اکسپریا  Z2 است که هر دو ۵.۲ اینچی هستند اما گوشی ال جی از هر دو رقیب سبک‌تر است. 
 
 
ال جی همچنین از پردازنده‌ی مشابه رقبای بزرگ دیگرش بهره گرفته یعنی اسنپ دراگون ۸۰۱ با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی . 
ال جی همچنین UI اندروید این گوشی را هم دوباره طراحی کرده و سرویس‌های هوشمندی شبیه Google Now را به آن افزوده است. مثلا یکی از آنها به شما یادآوری می‌کند که به تماس از دست رفته شخصی پاسخ دهید یا به شما هشدار می‌دهد که با توجه به آب و هوای آن روز چتر را فراموش نکنید! 
G3 دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و تکنولوژی ثبات تصویر اپتیکال است و همچنین از یک تکنولوژی منحصر به فرد لیزری برای اتوفوکوس تصویر بهره می‌برد که سرعت بسیار بالایی را دارد. به گفته ال جی این گوشی اولین گوشی است که چنین تکنولوژی را ارایه می‌دهد به طوری که به محض لمس تصویر برای اتوفوکوس ثبت تصویر هم انجام می‌شود.
همچنین دوربین جلویی نیز به دیافراگم بازتری مجهز شده که تصاویر بهتری در محیط‌های تاریک تولید می‌کند.
 
صفحه نمایش G3 با رزولوشن خیره کننده یک صفحه نمایش 4K است
 
علی رغم اینکه پشت موبایل گویی با یک فلز صیقل خورده پوشیده شده اما در واقع همچون G2 از پلاستیک استفاده شده است. همین موضوع گوشی را بسیار سبک کرده اما در عین حال جذابیتی که مثلا گوشی چون HTC One با بدنه آلومینیومی منتقل می‌کند را ندارد. ال جی گفته است که پوسته جدید این گوشی ترکیبی از پلی‌کربنات و لایه‌هایی از پلاستیک ضد خش است. 
بر خلاف G2 باتری در G3 قابل تعویض است. نکته دیگر دگمه پشتی است که ال جی همچنان با اصرار آن را حفظ کرده است. مسوولان ال جی معتقدند با بزرگتر شدن صفحه نمایش موبایل‌ها این دگمه کارآیی بسیار بهتری نسبت به دگمه‌های کناری دارد .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا