تکنولوژی

“وی‌چت”، فیلتر شد

منابع آگاه خبر دادند از صبح امروز اپلیکیشن وی‌چت در آی‌اس‌پی‌های مختلف فیلتر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، برخی از منابع آگاه خبر داده‌اند اپلیکیشن وی‌چت در بسیاری از آی‌اس‌پی‌ها از جمله مخابرات، مبین‌نت و ایرانسل فیلتر شده است. 

گفته می‌شود این اقدام بر اساس مصوبه جلسه اخیر کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه انجام شده است و تا 48 ساعت آینده پروسه فیلترینگ در همه آی‌اس‌پی‌ها تکمیل خواهد شد.

یک منبع آگاه دیگر در شرکت زیر ساخت نیز خبر فیلترینگ وی‌چت را تائید کرده است.

باشگاه خبرنگاران در تلاش است نظر دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درباره تصویب فیلترینگ وی‌چت در این کارگروه را جویا شود که تاکنون این امر ممکن نشده است، به محض دریافت اخبار بیشتر درباره فیلترینگ وی‌چت باشگاه خبرنگاران، مخاطبان محترم را مورد اطلاع قرار خواهد داد.

گفتنی است، وی‌چت یک شبکه اجتماعی موبایل‌-بنیان است که توسط شرکت tencent چین طراحی و ساخته شده و بیش از 300 میلیون کاربر دارد. 

 

نوشته های مشابه

‫22 دیدگاه ها

  1. من we chat هستم دروغه we chat سایت نیست که فیلتر بشه برنامست مثلاً skype یا oovoo فیلتر شده نــــــــــــــــــــــــــــــــــه پس دروغــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

  2. استفاده از فیلتر شکن یکی از عادی ترین کاربردهای نرم افزاری شده به طوری که د کمتر تلفن همراه هوشمند و رایانه ای چنین ابزاری وجود ندارد! فیلترینگ چند درصد از این کاربران را در استفاده از چنین ابزاری کاسته؟
    و البته باید بررسی شود چه ارگان ها و شرکت هایی از این مسئله سود میبرند و از آنها هزینه هایی برای ساخت نرافزارهای بومی استفاده شود والله اعلم.

  3. به نظر من خوب شد که وی چت بسته شد چون من گوشیم نوکیا سیمبیانه و به اینایی که سرویس وی چت گوشیشون داشت خیلی حسودیم میشد و با حسرت بهشون نگاه می کردم
    پس همه باهم یک صدا میگیم : —- روحانی مچکریم —-

  4. دوستانی که مانند مسولان فکر میکنند و فکر میکنن خودشون کار درست رو انجام میدن و خوبن و بقیه هم بدن یه نگاهی هم به رای های منفی که جلوی نظراتشون خورده بکنن بد نیست .احتمالا به نظر این اقایون دوستانی که از ویچت استفاده می کنند همه کافر و فاسد و … هستند

  5. میشه بگین این امکانات خاص چی بودند؟

    دوست عزیز ؛ به جای فیلتر و اینجور چیزا باید فرهنگ استفاده رو بهبود داد والا این نباشه اون یکی.

    به نظر من این ایرانسل بیشتر از هر چیزی نقش داره تو فساد و … بهتره کلا بردارن اینو که هر دختر پسر 5 ساله میتونه داشته باشه!

  6. یعنی مسئولین دغدغه اصلیشون وی چت بود؟کشور ما دیگه هیچ مشکلی نداره؟چرا هرکی از مسئولین از دیدگاه خودش به جامعه نگاه میکنه؟وای بر ما که همه مشکلاتو ول کردیم اومدیم چسبیدیم به وی چت؟ وی چت نباشه یه برنامه دیگه چرا مسئولین همیشه نقش باز دارنده دارند؟جلوی تکنولوژی و ارتباطات رو نمیتونین بگیرن

  7. سلام. واقعا کار عالی بود . ممنون از مسوولین و کسایی که دارن فیلتر می کنند این نرم افزار رو . این کار واقعا واجب بود . دوستانی که میگن کار اشتباهی بود و باعث کاهش هزینه ها بود باید بگم که می تونید از انواع برنامه های مختلف دیگر استفاده کنید . مانند واتساپ و وایبر و اسکایپ و … . وی چت به علت یه سری امکانات خاصی که داشت در حال نابود کردن جامعه و فساد در آن بود. خداییش چیز خوبی نبود . هر جا میری آثارشو می بینی .خبر بسار خوبی بود . خدا کنه کامل محقق شه .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا