تکنولوژی

پروژه انقلابی موتورولا برای ساخت موبایل‌های سفارشی

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کمک Moto X Maker شرکت موتورولا توانستید گوشی هوشمند سفارشی و منحصر به فرد خود را بسازید، بهتر است منتظرخبرهای جدیدی باشید.

شرکت موتورولا که زیرمجموعه گوگل است، به تازگی Ara پلت فرم سخت افزاری جدید خود را معرفی کرده است که افراد غیر متخصص به کمک آن می توانند گوشی هوشمند مخصوص خود را بسازند.
موتورولا در پست یک وبلاگ در این باره اعلام کرد:
“ما تلاش کردیم نوآوری اندروید در دنیای نرم افزارها را با ساخت Ara به دنیای سخت افزارها وارد کنیم. Ara یک اکوسیستم پویاست  که فارغ از پیچیده گی های صنعتی به طراحان اجازه می دهد سرعت نوآوری خود را بیشتر کنند و همچنین از زمان خود بهره بیشتری ببرند.”
موتورولا همچنین اعلام کرده است که از طراحان دعوت خواهد کرد که  با ساخت مدل هایی از پروژه های آتی خود و با کمک Dave Hakkens، سازنده Phonebloks امکانات ساخت گوشی هوشمند کاملا سفارشی و منحصر به فرد را بررسی کنند.
 
 
“هدف ما این است که طراحان و کاربران گوشی های هوشمند بتوانند رابطه بهترو کارا تری با گوشی خود برقرار کنند. این ابداع به فرد اجازه می دهد کاربرد گوشی خود را تعیین کند، ظاهر آن را به دلخواه تغییر دهد، محل ساخت آن را خود انتخاب کند و همچنین قیمت و طول عمر گوشی هوشمند خود را تعیین کند.”
طراحی Ara از دو قسمت Endo و modules تشکیل شده است.Endo اسکلت ساختاری دستگاه است و Modules به دیگر ویژگی های آن از جمله پروسسور،صفحه نمایش و کیبورد بر می گردد.
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا